OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker just nu efter serviceinriktade receptionister som är intresserade av att arbeta extra hos våra kunder i Stockholmsområdet.
Huvudsakligen kommer ditt fokus vara att ta emot och ge service till vår kunds besökare och gäster och även supportera internt till medarbetarna. Visst administrativt arbete kan förekomma.
Då du kommer arbeta i receptionen är du företagets ansikte utåt och första kontakten som besökare och gäster möter hos vår kund.
Antal arbetspass kommer variera efter kundens behov.
Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning som studier, pensionär eller eget företag.
Uppdraget beräknas börja så fort som möjligt.
Din erfarenhet
Förutom att du har en annan huvudsaklig sysselsättning är det också bra att du har erfarenhet av arbete inom service och reception.
Då du är den första kontakten besökaren har hos vår kund är det viktigt att du känner dig trygg i rollen som receptionist och att du även har ett säkerhetstänk för arbetsplatsen.
Som person är du utåtriktad och prestigelös samt duktig på att prioritera då många besökare kan komma samtidigt.
För att trivas i rollen är det viktigt att du är ansvarsfull och flexibel.
Vi ser även att du har lätt för att samarbeta och gillar att anta nya utmaningar.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? Ansök redan idag!
Vi erbjuder
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902