OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För dig som motiveras av att ge utmärkt service och som är flytande i polska finns nu möjligheten att ta dig an tjänsten som agent i BookBeats supportteam. Detta är ett perfekt extrajobb för dig som studerar då du kan arbeta hemifrån utifrån ett flexibelt schema. Välkommen in med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
I dagsläget består BookBeats supportteam av en blandning av tysk-, svensk-, polsk-, dansk-, spansk- och finsktalande supportagenter som tillsammans arbetar för att ge så god service som möjligt till BookBeats användare. BookBeat växer och behöver utöka den polska delen av supportteamet. Behovet är långsiktigt och passen är förlagda främst under vardagar men även helger kan bli aktuellt. I denna tjänst kommer du arbeta ca 9 timmar per vecka. Rollen är flexibel då du kan arbeta varifrån du vill och är således inte knuten till ett kontor.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
Som kundsupport kommer du främst att svara på polska och engelska kunders frågor i BookBeats webbaserade supportsystem. Det kan vara frågor kring hur tjänsten fungerar, tekniska problem, kontoinställningar, försäljningsfrågor etc. Till din hjälp har du för de vanligaste frågorna färdiga mailmallar som du kan utgå från i din återkoppling till kund. Dina arbetsuppgifter är således:
* Svara på inkommande frågor rörande exempelvis innehåll, kontoinställningar och försäljning från företagets kunder via mail
VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på universitet eller högskola och har minst ett år kvar av dina studier
- Har tidigare erfarenhet av kundservice eller ett administrativt arbete
- Har mycket goda kunskaper i polska och engelska, såväl i tal som i skrift, då all kommunikation externt kommer att ske i samtliga språk
Det är meriterande om du:
- Har kunskaper i danska, norska, tyska, finska, danska och/eller spanska
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Som person är du litteraturintresserad och duktig på att uttrycka dig skriftligt. Du är nyfiken på att lära dig hur saker fungerar samt har en god känsla för kundservice och kundbemötande. Då arbetet är självständigt krävs det också att du har en god problemlösningsförmåga och vågar ta egna initiativ.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231