OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av tjänst och arbetsuppgifter
Som HR-administratör med inriktning på rekrytering har du till uppgift att säkerställa att våra People & Culture Business Partners har ett stöd i uppdraget att förse våra gästverksamheter och funktioner med kandidater att anställa till alla våra olika säsonger.
Lisebergs rekrytering baseras på ett kompetensbaserat förhållningssätt. Dina arbetsuppgifter är bland annat att vara delaktig i våra olika gruppmoment där vi träffar blivande Lisebergare! Du behöver även kunna planera och genomföra individuella samtal och gruppintervjuer utifrån ett kompetensbaserat arbetssätt. Du är utöver det ett stöd vid hantering av kravprofils- och urvalsarbete.
Kvalifikationer
Vi söker dig som just nu läser HR eller personalvetenskap på heltid och vill kombinera det med ett extrajobb hos oss på Liseberg. Du behöver kunna arbeta hos oss mellan 10-20 h/vecka och vi har intervjuer både på dagtid och kvällar.
Det är meriterande om du har arbetat med rekrytering tidigare. Det är också meriterande om du har erfarenhet av gästbemötande, service eller restaurang- och hotellbranschen sedan tidigare.
För att trivas i tjänsten tror vi att du har både tålamod, glöd och passion för rekrytering!
Du har hög integritet, tar ett stort personligt ansvar och värdesätter ordning och reda. Du ser dig som en lagspelare som står stabilt på egna ben och bidrar till ett öppet och transparent arbetssätt. Självklart gillar du att arbeta för och med människor på alla nivåer i organisationen, – och brinner för att Liseberg ska bli Sveriges bästa arbetsplats!
Vi ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter då vi strävar mot en bred representation i organisationen
Villkor
Tjänsten är ett extra arbete, med start enligt överenskommelse.
Har du frågor om tjänsten? Varmt välkommen att kontakta oss på jobb.liseberg@liseberg.se.
Sista ansökningsdag är den 30 september, men vi tar gärna emot din ansökan så snart som möjlig då vi rekryterar löpande!