OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pema People AB är verksamt som bemannings- och rekryteringsföretag sedan 1997. Företagets huvudkontor ligger i Norrköping och för närvarande sysselsätter Pema People ca 1200 personer. Pema People AB är ett spännande företag i ständig utveckling, till gagn för såväl nya och befintliga kunder som vår personal. Vår framgång bygger på att vi lyckas rekrytera bland branschens bästa förmågor.
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Vi tror på människor.
Är du studerande eller har annan huvudsaklig sysselsättning? Drivs du av service och vill jobba på en attraktiv arbetsplats?
Då har vi jobbet för dig!
Arbetsbeskrivning:
Som växeloperatör på Västmanlands Tingsrätt ska du snabbt och effektivt hjälpa inringande personer att komma till rätt domstol och enhet. Du ska på ett serviceinriktat och kundorienterat sätt bemöta uppringaren och agera på ett professionellt sätt i alla lägen!
Du är domstolarnas röst utåt och ofta den första och ibland den enda kontakt allmänheten har med en domstol. Detta ställer stora krav på god förmåga att bemöta olika uppringare på ett korrekt och serviceminded sätt. Sammanfattningsvis söker vi dig som vill ha ett extrajobb vid sidan av din huvudsakliga sysselsättning. Ett jobb där du får användning av din sociala förmåga i kombination med din noggrannhet i de administrativa delarna.
Kvalifikationer:
Som person är du öppen, kommunikativ och har ett flexibelt förhållningssätt. Du bör vara en initiativrik och engagerad person som tycker om struktur, ordning och reda samt kontakt med människor. Samtidigt är det viktigt att du är lyhörd och har lätt för att skapa kontakter såväl internt som externt. Vi ser gärna att tidigare arbetslivserfarenhet från telefonväxel eller annan servicefunktion finns. Språkkunskaper utöver svenska och engelska är meriterande. Likaså är det ett plus om du tidigare arbetat i en statlig myndighet eller annan offentlig verksamhet. Du har gymnasial utbildning, mycket god datorvana samt uttrycker dig väl på svenska och engelska. Vidare har du en utpräglad känsla för service, är positiv och tycker om att hjälpa andra människor. Mycket stor vikt kommer att läggas på din personliga lämplighet och de egenskaper som listas ovan.
I denna rekrytering har våran kund valt att arbeta med Pema People AB och det är kundens önskemål att samtal och mail kring tjänsten går till Pema People AB . För mer information om tjänsten kontakta Konsultchef Erica Lindgren - erica.lindgren@pemapeople.se
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sophie
0115001022
Niclas Gustafsson
011-130084
Magnus Andersson
130079
Britt-Marie Landström
Evelina Nilsson
Katarina Guzik
Kristina Peltola
Britt-Marie Landström
Katarina Guzik
Regionchef Hans Hansen
0115001041