Är du student och vill jobba extra på Mimers kundcenter?

Arbetsbeskrivning

På Kundcenter möter vi våra kunder i alla kalanaler såsom besök, telefon, chatt och mail. Vi svarar på frågor om våra områden och lägenheter på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. Vi lämnar ut nycklar, tar emot och fördelar alla inkommande serviceanmälningar och hjälper kunder med olika typer av val till sin lägenhet.
För oss är det viktigt att du motiveras av att ge förstklassig service och har ett bemötande som är tillmötesgående. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Du kommunicerar på ett tydligt sätt, är mottaglig för motparten och kan anpassa din kommunikation efter situationen. Eftersom du kommer att använda datorn som ditt arbetsverktyg är det viktigt att du är van att arbeta digitalt och med lätthet kan lära dig och navigera i olika datasystem.
Vi söker dig som:
Har relevant gymnasieutbildning
Har en pågående högskole-/universitetsutbildning
Har goda kunskaper i Officepaketet
Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande om du har kunskap i ytterligare språk.

Det är även meriterande om du har B-körkort samt tidigare erfarenhet av arbeta med service mot kund.
Bra att veta:
Våra arbetstider är måndagar till torsdagar klockan 08–16. Vi ser gärna att du kan jobba 1-2dagar/veckan samt sommar och julledighet. Urval och intervjuer sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bostads AB Mimer
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2024
  • Ansök senast: 16 oktober 2024

Liknande jobb


23 oktober 2024

Mäklarassistent

Mäklarassistent

21 maj 2024

15 maj 2024

Mäklarassistent

Mäklarassistent

13 maj 2024