OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du till ett företag där det osar engagemang och där entreprenörskap premieras? Här kommer vi ge dig rätt grunder och introduktion för att du ska kunna växa inom alla delar av rekrytering samt vissa HR-bitar. Vi ser långsiktigt på alla våra anställda därav använder vi oss av gedigna onboarding- och utvecklingsprogram.
Vi erbjuder
Som medarbetare på Wrknest får du vara med att utveckla ett bolag från grunden. Detta gör du tillsammans med drivna kollegor i en kultur där vi hjälps åt och lär av varandra. Arbetsmiljön är snabbrörlig och du är själv med och utformar rollen utifrån dina styrkor och intressen. Navet i Wrknest är personlig utveckling och som medarbetare hos oss erbjuds du en gedigen onboardingprocess för att snabbt komma in i rollen och bli en del i vårt glada gäng bestående av nio människor och en hund.
Om Tjänsten
Wrknest söker nu en Recruitment Partner Assistant för att stötta upp i arbetet hos vårt rekryteringsteam när företaget växer. Du arbetar nära våra Recruitment Partners på vårt kontor i centrala Stockholm för att utveckla och administrera processer. Du kommer få stor flexibilitet i hur du vill arbeta varje vecka, men utgångspunkten är att det kommer vara mellan 8-20 timmar i veckan.
I rollen som Recruitment Partner Assistant kommer du assistera våra Recruitment Partners. Tillsammans bildar ni ett team mot alla våra partners. Några saker som du kommer assistera i är:
- Från annonsskrivning till referenstagning
- Stötta i utvecklande av processer
- Search
- Onboaringprocesser
- Upskilling
Om Dig
Vi söker dig som är:
- Strukturerad
- Ansvarstagande
- Flexibel
- Orädd
- Självgående
Vi tror även att du har:
- En pågående utbildning
- Ett genuint intresse kring människor
- Erfarenhet av service
- En inblick i rekryteringsprocesser
Kontor: Tegelbacken 4 i centrala Stockholm
Omfattning: minst 2 halvdagar / veckan
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer lyckas i rollen och företaget.
Wrknest startades för att utmana det gamla tankesättet att enbart titta på kandidatens CV för att istället se vad kandidaten har för potential framåt. Vi vet att man måste vara förändringsbenägen då dagens arbetsuppgifter inte kommer se likadana ut i framtiden. Det här ställer högre krav på kapaciteten att lära sig nya saker och kunna ta in ny kunskap snabbare. Därför erbjuder vi alltid onboardingplaner med individanpassade kompetenspaket så man snabbt kommer in i sin nya roll och sina nya arbetsuppgifter. Vårt mål är att vara en "Growth Partner" mot både kandidat och kund då vi alltid sätter våra kandidaters utveckling i fokus. Med en anställd som ständigt utvecklas får våra kunder en långsiktig investering via oss.