OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Qtym AB grundades 1990. Vår verksamhet består av Qtym rekrytering, bemanning, HR- och verksamhetsstöd samt Qtym Business Partner. Vi har lång erfarenhet och stor framtidstro och arbetar aktivt för att erbjuda våra kunder det senaste inom metoder, arbetssätt, verktyg, teknik och systemlösningar och våra processer utvecklas i takt med våra kunders behov.
Vi är ett gäng trevliga och nytänkande medarbetare med unika spetskompetenser, kontaktnät och erfarenheter som tar stort personligt ansvar för våra kunders framgång. Vår devis är att vi förser våra kunder med kompetens som får dem att växa och utvecklas. Vi är ett modernt, personligt och roligt företag där medarbetarna trivs, utvecklas och tar ett personligt ansvar för såväl kunder som kandidater.
Qtym är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag vilket garanterar att vi är en seriös leverantör och att vi lever upp till Bemanningsföretagens tio grundkrav. I de fall vi tar arbetsgivaransvar ser vi till att vår personal har en god arbetsmiljö och blir bemött på ett bra sätt.
Qtym AB är ett privatägt företag med stor entreprenörsanda och ett starkt engagemang. Läs mer om oss
Hej alla studenter som brinner för kommunikation!
Nu söker vi för kunds räkning en kollega som vill jobba vid sidan av studierna och som har ett stort intresse för sociala medier, kommunikation och PR.
Vi söker dig som studerar kommunikation och PR eller annan relevant utbildning och som vill jobba ca 10 timmar i veckan vid sidan av dina studier. I rollen kommer du att arbeta med att stärka bilden av företaget både externt och internt. Du kommer ingå i ett härligt team där din roll bland annat innebär att marknadsföra företaget i sociala medier. Rollen innebär även att vidareutveckla kundens redan välfungerande interna kanaler såsom intranät.
Utöver ovanstående kommer rollen innehålla:
• Att vara delaktig i att skriva/ta fram och samordna material för att säkerställa en fungerande extern och intern kommunikation
• Att löpande skriva, uppdatera i sociala medier som instagram, facebook och Linkedin.
• Övrig kontorsadministration
Rollen ger dig möjlighet att vara kreativ och sätta din egen prägel på tjänsten.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten studerar du en högskoleutbildning inom marknad, kommunikation eller annan utbildning som anses likvärdig. Vi ser gärna att du har minst ett år kvar på din utbildning. Du har ett stort intresse för sociala medier. Det är även meriterande om du har ett fotointresse och kan ta upp kameran och fota och redigera när det behövs.
Som person är du kreativ, social och hungrig på att lära dig mer inom branschen som vår kund verkar i. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet och är en duktig skribent med god språkbehandling på svenska. Du sätter dig snabbt in i nya uppgifter och arbetar självständigt. Passar detta in på dig? Sök då tjänsten redan idag!
Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag via Qtym med en omfattning på ca. 8–10 timmar i veckan.
Placering: Karlstad
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lovisa Wallin 072-0853292, lovisa.wallin@qtym.se Du söker tjänsten via vår hemsida, www.qtym.se
Om Qtym
Hos oss har du en engagerad och kompetent konsultchef som följer dig genom din karriär. Vi erbjuder uppdrag över hela Sverige inom många olika områden. Vårt mål är att förmedla kompetens som får både våra kunder och medarbetare att utvecklas och växa. Våra ledord är frihet, trygghet och utveckling.
Vi jobbar efter vår filosofi: ”Vi tror på individen och på individens vilja och förmåga att ta ansvar för ett bra arbete”. www.qtym.se