OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av ett socialt och meriterande arbete vid sidan av dina studier? Är du en utåtriktad person som trivs i en ansvarstagande roll? Nu finns chansen att söka tjänsten som Office Coordinator till Lorensbergs Organisationskonsulter.
OM TJÄNSTEN
Du erbjuds ett steg in i arbetslivet parallellt med dina studier, samt en delaktighet i en händelserik och engagerad arbetsmiljö. Det är en social roll med diverse olika arbetsuppgifter att ansvara över, så det är att föredra att du som person motiveras och trivs i en social arbetsmiljö. Exempel på arbetsuppgifter som förekommer ser du nedan.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ansvara för ett välkomnande och trevligt första intryck för besökare och kunder genom god service och ett öga för ordning och reda
* Inventera material & sammanställa vad som behövs köpas in
* Läsa igenom och laminera Workbooks
* Förbereda teknik inför Workshops
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning på minst 50%.
- Har obehindrade språkkunskaper i engelska, både i tal & skrift då det används i de dagliga arbetsuppgifterna.
Vi ser det som meriterande om du har
- Kunskap inom Google Suite & Microsoft 365 paketet.
- Intresse eller studier inom design, psykologi, management eller motsvarande.
I rollen som Office Coordinator kommer du att vara en stöttande funktion med varierande arbetsuppgifter, det krävs därför att du är en strukturerad och ansvarstagande person. Du kommer likaså vara ansiktet utåt och inneha daglig social kontakt och kommunikation, därav ser vi att du som person trivs med att ta första kontakten och välkomna besökare och kunder som kommer till kontoret.
För att trivas i rollen ser vi att du är
- Serviceinriktad
- Kommunikativ
- Strukturerad
- Ansvarstagande
- Proaktiv
Vår rekryteringsprocess
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Lorensbergs grundades 1995 med ambitionen att förena en passion för tydlig och pedagogisk lärdesign med ett psykologiskt djup och beteendevetenskapliga verktyg. Lorensberg har varit en del av flera organisatoriska resor och har kunder inom ett flertal olika branscher. De utvecklar organisationer, faciliterar team för förändring & hjälper individer att trivas på jobbet.
Klicka här för att läsa mer om Lorensbergs Organisationskonsulter!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231