Är du studerande och vill jobba extra på en HR/löneavdelning?

Arbetsbeskrivning

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 5 500 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6 miljarder kronor.

Är du engagerad och lösningsorienterad och tycker det låter lockande att få arbeta extra på en arbetsplats där du uppmuntras till att ta egna initiativ? Kan du beskriva dig själv som en noggrann, nyfiken och servicemedveten person? Vi på Anticimex Lön är ett glatt gäng som nu behöver din hjälp!

Arbetsbeskrivning
Vi söker efter dig, du flexibla och driftiga student som gärna vill arbeta i ett företag där du får chansen att utvecklas, lära nytt och bygga på din erfarenhet!
Du kommer att jobba med personalrelaterad support till våra chefer - framförallt besvara frågor som rör vårt nya HR-system. Du kommer även att registrera anställningsavtal, kontrollera utlägg/reseräkningar samt övrig administration. Med tiden växer du in i rollen och ditt ansvar kan utökas och bli mer kvalificerat. Vi behöver din hjälp c:a 2 dagar i veckan och är flexibla beroende på ditt schema.

Titta gärna på filmen om hur det är att jobba på vårt huvudkontor!

Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi tror starkt på att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Din bakgrund
Vi söker dig som är studerande, gärna ett HR – alternativt lönerelaterat program med minst 3 terminer kvar. Du har tidigare erfarenhet av service, gärna med administrativa inslag. Som person är du noggrann, lyhörd och har förmågan att driva ditt arbete självständigt. Du trivs med att ta egna initiativ och tycker det är roligt att verka i en föränderlig miljö. Du triggas av utmaningar och för oss är det en förutsättning att du har en positiv inställning i ditt arbete!

Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 30/8-19. Har du frågor om tjänsten så kontakta lönechef Susanne Carlén susanne.carlen@anticimex.se 0721478112 alt rekryteringsansvarig Linda Edling linda.edling@anticimex.se 0721416203.
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman

Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Anticimex HALMSTAD
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 12 augusti 2019

Besöksadress

Olofsdalsvägen 17
None

Postadress

Olofsdalsvägen 17
HALMSTAD, 30241

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022