Är du sugen på att arbeta inom kundtjänst/ teknisk support? Se hit!

Arbetsbeskrivning

Om Tjänsten
Är du i början av din karriär och uppskattar att hjälpa andra, då kan denna tjänst vara något för dig. Arbetet i kundtjänst innefattar mestadels hantering av kundärenden per telefon och mejl. Främsta fokus är service och nöjda kunder. Tjänsten har en anställningsgrad på 80-100% och innefattar arbete både vardagar och helger. Arbetstiderna ligger mellan 8-20 måndag till söndag.

Vår kund är ett stort kundserviceföretag som hanterar några av Sveriges mest välkända företags kundtjänst. De ska nu utöka en av sina avdelningar med nya medarbetare och söker dig som är lättlärd, öppen och social.

Som konsult är du anställd av Swesale med goda möjligheter till fast anställning hos vår kund efter 9 månader. Vår kund befinner sig i trevliga lokaler några minuters promenad från St Eriksplan i Stockholm.


Dina Arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare hos vår kund kommer du att ingå i ett glatt och härligt kundtjänstteam i en fartfylld miljö. I arbetet får du visa upp din känsla för service såväl som din allra mest sociala sida.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:

- Ta emot inkommande samtal
- Vara behjälplig kunder och svara på frågor rörande exempelvis mobiltelefoner eller annan hårdvara.
- Kunna söka i systemen och ta fram relevant information för att lösa problem
- Ge förstklassig service och alltid göra din kund nöjd


Din Profil
För att vara aktuell för tjänsten har du gymnasiekompetens, ett tekniskt intresse och är flytande i det svenska och engelska språket. Inga övriga erfarenheter krävs.
Som person bör du vara kommunikativ och gilla att samarbeta med såväl kollegor som kunder. Du arbetar lösningsorienterat och ansvarstagande, samt har en positiv attityd.

Har du erfarenhet från servicebranschen eller något tekniskt arbete sen tidigare är det meriterande.


Erbjudande
Som konsult hos vår kund får du chansen att arbeta på ett stort internationellt företag och bli en del av ett trevligt team. För att få optimala förutsättningar genomgår alla nya medarbetare en introduktionsutbildning på 3 veckor. Den är betald och innefattar bland annat produkt- och systemutbildning. Vill du arbeta med service och lära dig massor om kundbemötande har du chans att göra det hos vår kund. Vi ser fram emot att få höra från dig!

Ansökan
Har du några frågor gällande tjänsten som kundsupport/kundtjänstmedarbetare eller vill ha mer information går det bra att kontakta Elias Öman på elias.oman@swesale.se

Välkommen med din ansökan!


Om Oss
Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater.

www.swesale.se

SÖKORD: kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundtjänst, kundservicemedarbetare, inbound, service, kundsupport, kundbokare, mötesbokare, butik, ordermottagare, innesäljare, säljare, callcenter, telemarketing, TM, telefonförsäljare, telefonsäljare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Louise Gardell
070-838 31 36
Adelie Örnhall
0735-105611
Louise Gardell

Louise Gardell
070-838 31 36
Anders Blichfeld

Li Westman

Viktor Hernborg

Louise Gardell
070-838 31 36
Anna Ceder
073-3167296
Jessica Wängelin

Sammanfattning

Besöksadress

Warfvingesväg 39, Stockholm
None

Postadress

Warfvinge sväg 39
Stockholm, 11251

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024