OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Sprio söker vi nu efter engagerade medarbetare som vill växa inom kundserviceområdet och brinner för att assistera andra! I detta uppdrag kommer du att hantera inkommande samtal från användare som behöver assistans kring olika applikationer, smartphones, datorer och surfplattor.
Denna tjänst är belägen i Solna och inleds med en fullt betald utbildning för att säkerställa att du har de rätta verktygen och kunskapen för att kunna bemöta användarnas frågor på bästa sätt.
Vi ser gärna att du:
- Har en problemlösande attityd och stark känsla för service
- Har avslutat gymnasieutbildning
- Behärskar svenska flytande i både tal och skrift och har goda engelskakunskaper
- Har tidigare erfarenhet av iOS eller liknande teknologi, vilket är en bonus men inte ett krav
Som en del av vårt team erbjuds du:
- En stimulerande roll med många möjligheter till utveckling
- En modern och ungdomlig arbetsmiljö, inklusive ett eget gym
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Din arbetsvecka kommer att vara mellan 80-100% och dina skift är förlagda inom kundtjänstens öppettider: 08.00-20.00, måndag till söndag.
Vi genomför löpande videointervjuer så skicka in din ansökan så snart som möjligt!