OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vår kund som är ett tjänsteföretag specialiserat på alkohol- och drogproblem, spelberoende och medberoende på arbetsplatsen har nu ett behov av att ta in en receptionist på 50% (under veckorna 26-29 heltid) med start omgående. Tjänsten börjar som en inhyrning och kan övergå till en anställning hos kund om samtliga parter är överens. Kund sitter i Gamla stan.
Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.
Arbetsuppgifter:
Som receptionist kommer du vara ansiktet utåt och arbeta tätt tillsammans med ordinarie receptionist. Som kontorets allt-i-allo, kommer du syssla med en variation av olika arbetsuppgifter så som att ta emot besök och samtal från kunder, hantera sjukanmälningar, boka seminarium, konferensrum och lokaler, samt ansvara för inköp av kontorsmaterial för samtliga kontor. Som first line of contact i inkommande behandlingssamtal, bokar du in första besök för provtagning och sköter olika administrativa uppgifter för att säkerställa en effektiv drift av företaget. Därtill kommer du även se till att gemensamma utrymmen är i ordning och stötta dina kollegor med övriga ad hoc uppgifter och diverse projekt. Tjänsten är på 50 % med goda chanser att utvecklas och avancera inom bolaget.
Din bakgrund:
Du har tidigare arbetat med administrativa arbetsuppgifter och har goda kunskaper i Officepaketet. Det är meriterande om du tidigare arbetat i en ideel verksamhet eller haft ett förtroendeuppdrag.
Viktigast av allt är och kommer att vara din personlighet, du är social och lösningsfokuserad och trivs i en föränderlig miljö. Du brinner för att arbeta med människor både i med- och motgångar.
Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.
Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg