ÄR DU VÅR FANTASTISKA HUB HOST?

ÄR DU VÅR FANTASTISKA HUB HOST?

Arbetsbeskrivning

WorkShop erbjuder en spännande tjänst i en internationell och dynamisk organisation där tiden mellan idé och beslut alltid är kort. Vill du bli en del av vårt team?

Under hösten 2020 utvecklade Workshop det helt nya konceptet Next Gen Retail Hub. Ett co-working space, designat in-house där vi samlat några av branschens mest innovativa företag. Nu söker vi dig som älskar service och sprider härlig energi för rollen som vår nya Hub Host!

Som Hub Host ansvarar du tillsammans med Hub Manager för driften av huben och att ge alla besökare en kundupplevelse i världsklass. I kombination med att ta hand om Hubens medlemsföretag och deras kunder skapar du en hög trivselfaktor på kontoret, ansvarar för våra konferenslokaler, personalutrymmen samt förbereder för möten och events. I arbetsuppgifterna ingår även ansvar för leverantörskontakter, telefoni, viss IT hantering, fakturahantering, nycklar, säkerhet och administration.

Som person är du ett socialt geni som sprider energi till din omgivning. Du är proaktiv, initiativrik och självgående. Självklart älskar du service och förstår att det är de små detaljerna som gör skillnad. Du är inte rädd för att ta i där det behövs, gillar att hålla ordning och att få saker gjorda. Vidare är du administrativ och kommunikativ. Erfarenhet av Marathon eller liknande ekonomisystem är meriterande.

Vi söker dig som:

- Har god erfarenhet från serviceyrke
- Har erfarenhet av administration
- Är kommunikativ och lyhörd
- Är ambitiös, prestigelös och flexibel
- Älskar att hålla rent och snyggt, och har ett öga för inredning
- Är noggrann och ansvarstagande
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt Microsoft Office


Vi erbjuder dig ett roligt och fartfyllt arbete på ett inspirerande och växande företag. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetsort: Vi sitter i nyrenoverade lokaler vid Mariatorget, NextGenRetailHub (https://www.nextgenretailhub.com/)

Start: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse

Arbetstid: Heltid med 6 månaders provanställning

Vi håller intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag för tjänsten är 2022-11-25. Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.

WorkShop - The consumer experience agency är Nordens största och ledande retailbyrå och jobbar med några av världens största varumärken. Vi kombinerar strategiska, kreativa och taktiska tjänster för att kunna skapa innovativa kundupplevelser både online och offline. Var med och skapa unika och engagerande pop up koncept åt olika varumärken, bli en av marknadens bästa brand ambassadors, utveckla och driv butikskoncept eller bli expert på sociala medier. WorkShop är med hela vägen från idéstadiet till genomförandet. Vår kultur präglas av en stark gemenskap där alla har möjligheten att få sin röst hörd.


Lär dig mer om vårt företag på WorkShop (https://www.work-shop.com/) och följ oss gärna på Facebook (https://www.facebook.com/workshoptheconsumerexperienceagency), LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/724670/admin/) och Instagram (https://www.instagram.com/workshopretail/)!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: WorkShop
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2022
  • Ansök senast: 25 november 2022

Besöksadress

Formvägen 1, Umeå
None

Postadress

Formvägen 1
Umeå, 90621

Liknande jobb


1 oktober 2024

Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024