OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning söker vi efter ny kompetens att förstärka deras kundserviceteam med. Företaget är verksamt inom miljö och återvinningsbranschen vilket är meriterande om du har erfarenhet ifrån. Tjänsterna är på heltid och är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd hos oss och uthyrd till vår kund.
Beskrivning av tjänsten
Som en del i detta team blir du ansiktet utåt för företaget gentemot kunder som behöver hjälp och rådgivning, målsättningen är hög gällande vilken klass på service som ska erbjudas i alla lägen.
Du kommer att jobba med order och förfrågningar som inkommer via mail, chatt och telefon och stötta kunden i frågor gällande b.la val av transporter, prissättning och deklarationer av gods. Utöver ovan nämnda uppgifter kommer arbetsdagen innehålla olika administrativa delar som är kopplat till företagets verksamhet, vid svårare uppgifter finns seniora profiler på plats för stöttning.
Personliga egenskaper:
I teamet finns olika inriktningar att jobba med vilket gör att vi tror att du utöver en bakgrund inom kundservice kan ha tidigare arbetserfarenheter inom innesälj, administration eller ekonomi. Vi tror att ett leende alltid ligger dig nära till hands och att du förstår och värdesätter det affärsmässiga i varje kundkontakt. Du är lösningsorienterad och klarar av ett professionellt bemötande i alla lägen oavsett stressnivå. Vi tror att du har ett eget driv framåt men för den delen gillar att jobba tillsammans med resten av teamet för att uppnå gemensamma mål.
Kvalifikationer: Du har som minst gymnasialutbildning, gärna inom ekonomi eller naturvetenskap
Erfarenhet av arbetsuppgifter kopplade till kundservice, innesäljare, administration eller ekonomi.
Goda kunskaper inom Office-programmen samt har lätt att lära dig nya affärssystem.
Goda kunskaper i svenska och engelska
Meriterande om du jobbat med miljöfrågor eller farligt avfall tidigare
Anställningsform:
Du bli anställd av oss på OnePartnerGroup och uthyrd till vår kund på ett visstidskontrakt, goda möjligheter finns till förlängning eller anställning direkt hos kund.
Sysselsättningsgrad:
Heltid
Arbetstid
Dagtid mån-fre
Övrig information:
Tjänsten skall tillsättas under våren, urval och intervjuer sker löpande så se till att skicka in din ansökan redan idag!
Att arbeta som konsult hos oss
Denna tjänst innebär att du kommer att bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som anställd hos oss kan du få prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Det betyder att vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer och du kommer ha en regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du alltså testa nya utmaningar och utmanas under tryggaförhållanden
Företagsbeskrivning
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.
Kontaktpersoner på detta företaget
Pauline Pettersson
Pauline Pettersson
Piero Gatica
Sara Ernström
Sara Ernström
Fredrik Moberg
Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac
Jeanette Hjalmarsson
Magnus Olausson