Är DU vår nästa Bid Manager?

Är DU vår nästa Bid Manager?

Arbetsbeskrivning

Är DU vår nästa Bid Manager?
Vi söker nu en Bid Manager som genom framåtanda och engagemang vill vara med och bidra till vår fortsatta tillväxt och som ska stärka upp vårt team i framförallt Stockholm men även övriga Sverige. Som Bid Manager hos oss kommer du att arbeta med våra fyra bolag i koncernen och vi letar efter dig som trivs med att hantera uppdrag i den offentliga sektorn.


Vem är du?
Som person är du serviceinriktad, resultatorienterad samt strukturerad. Du har lätt för att samarbeta med olika personligheter och förmåga att bygga förtroendefulla relationer. Du har en god kommunikativ förmåga, är positiv och flexibelt inställd till förändringar och ser det som en möjlighet till utveckling, både som individ och medarbetare.


Om rollen
Rollen innefattar många utmaningar där du behöver vara resultatinriktad och uthållig med en förmåga att leda och få ihop vinnande anbud.
Du kommer att arbeta i nära samarbete med företagets VD. Du ansvarar för att hitta nya uppdrag genom att söka offentliga upphandlingar som passar företagen. I dina arbetsuppgifter ingår det att lämna anbud till offentlig sektor. Du gillar administrativt arbete då en stor del av dina uppgifter består av just det.
Rollen kräver självständighet samtidigt som du ingår i ett team där ni arbetar med anbudslämning från ax till limpa. Det är mycket viktigt att du lägger upp arbetet och planerar det utifrån arbetets natur, där det är vanligt förekommande att arbeta under viss tidspress vilket kräver att du är välorganiserad.
För att passa in i rollen som Bid Manager ser vi att du:
- Har mycket goda kunskaper att formulera dig i tal och skrift på svenska
- Erfarenhet av anbudslämning till offentlig sektor.
- Har en god känsla för struktur och organisation
- Erfarenhet av att arbetat med avtal samt för att implementera dem i aktuell verksamhet
- kunskap om LOU


Följande erfarenheter och kunskaper är meriterande för tjänsten:
· Erfarenhet inom skola, vård- och omsorg samt bemanning inom vård.
Övrig information
Start: Början på augusti
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider
Placering: Du är välkommen till vårt kontor i Kista, Stockholm
Har du frågor om rollen är du välkommen att ringa på nummer 073 576 47 71 eller mejla till info@sveapartners.se. Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess och välkomnar därför din ansökan snarast.
SVEA PARTNERS AB | KNARRARNÄSGATAN 13 | 164 40 KISTA | INFO@SVEAPARTNERS.SE

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svea Partners AB Kista
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juli 2021
  • Ansök senast: 19 augusti 2021

Postadress

Knarrarnäsgatan 13
Kista, 16440

Liknande jobb


12 november 2024

Anbudsansvarig

Anbudsansvarig

20 november 2024

Capture Manager Buildings

Capture Manager Buildings

14 november 2024

13 november 2024