Är du vår nästa Customer Care Specialist?

Är du vår nästa Customer Care Specialist?

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundkontakt och har som mål att alltid ge bästa möjliga service? Är du en prestigelös teamspelare som gärna tar dig an nya spännande utmaningar? Då kan den här tjänsten vara något för dig!

Om oss

Över 5 miljoner användare, 450 medarbetare och 9 kontor. Från Boden i norra Sverige till Schmalkalden i centrala Tyskland. Vi är Skandinaviens ledande edtechföretag!

I över 35 år har vi gjort vardagen enklare för elever, föräldrar, lärare och skolledare. Tillsammans med våra användare utvecklar vi framtidens digitala lösningar för ett bättre lärande. Vi kombinerar teknisk kompetens med arbetslivserfarenhet från skolan, och tillsammans förändrar vi världen. Vill du också göra skillnad? Välkommen till oss!

Om rollen

I den här rollen jobbar du kundnära med fokus på att utforska problem och hitta bästa tänkbara lösningar till våra kunder. Du ingår i ett team bestående av ett 15-tal härliga kollegor som är nyfikna på att lära känna dig och din kompetens! Du ges stora möjligheter till personlig utveckling och för rätt person finns det chans att hela tiden utmanas och därmed utvecklas i en mängd spännande arbetsuppgifter och uppdrag.

Vem är du?

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är en positiv och energifylld lagspelare som har förmågan att hela tiden ta till dig nya kunskaper och utvecklas tillsammans med dina kollegor. Din kommunikativa förmåga är betydande för att lyckas väl i det dagliga arbetet varför tydlighet och professionell framtoning är att föredra. Du är trygg, flexibel och ansvarstagande i ditt sätt att vara och sätter alltid kunden i centrum, oavsett grad av svårighet i det ärende du hanterar.

Din bakgrund finns troligtvis i ett kundserviceinriktat yrke, gärna i en tidigare organisation där du kommit i nära kontakt med support, försäljning och IT. Har du ett teknikintresse och god förståelse för framtidens teknik är det ett stort plus.

Din ansökan

Låter detta som din nästa utmaning?

Att man i sin ansökan ska beskriva ett kundmöte som man är riktigt nöjd med

Vad som hände och hur man agerade. Vad utfallet blev.

Välkommen att skicka in din ansökan snarast, dock senast 2021-08-15. I din ansökan vill vi att du beskriver din erfarenhet av ett lyckat kundmöte (redogör händelseförlopp, ditt agerande och utfall i situationen). Vi är även nyfikna på att höra mer om en prestation du åstadkommit som du är väldigt nöjd med - beskriv gärna den i din ansökan!

Löpande urval kan komma att tillämpas och intervjuer kan påbörjas innan sista ansökningsdatum så ansök gärna så snart som möjligt. Observera dock att denna rekrytering löper över sommaren varför det kan dröja med återkoppling.

Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Head of Support & Maintenance Katarina Hallengren (katarina.hallengren@ist.com) eller HR Business Parter Mathilda Wirenstrand (mathilda.wirenstrand@ist.com).

Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Mathilda Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IST
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2021
  • Ansök senast: 15 augusti 2021

Besöksadress

Arenavägen 27, 6tr, Stockholm
None

Postadress

Arenavägen 27, 6tr
Stockholm, 12177

Liknande jobb