Är du vår nästa kundservicehjälte?

Är du vår nästa kundservicehjälte?

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Vår uppdragsgivare växer så det knakar i Gävle. Därmed söker vi fler härliga och roliga kollegor till det fantastiska kundservicegänget hos vår uppdragsgivare!
Hur ser en vanlig dag på jobbet ut? Du tar emot inkommande samtal och mail.
Fokuset i arbetet ligger på att lösa varje kunds ärende direkt vid första kontakt samtidigt som vi gör det med god service och effektivitet. Ingen kund ska behöva återkomma i samma ärende flera gånger för att få sitt ärende löst och kunden ska ha en positiv upplevelse av att kontakta kundservice.
Du ingår i ett kundserviceteam tillsammans med ett antal kollegor och en Team Leader som tillsammans med vår kund och uppdragsgivare vill skapa världens bästa kundserviceupplevelse och skapa ett trevligt och roligt team som alla trivs att arbeta och vara i som likaså utvecklas och växer tillsammans.


Placeringsort: Gävle
Anställningsgrad: Heltid - 100%
Lön: Under 24 år: 18.400 kr/mån och är du över 24 år: 21.320 kr/mån.
Start: OMGÅENDE
Öppettider: Måndag - Fredag, 08.00-17.00.
Observera att öppettiderna är preliminära och kan ändras.
Språk som krävs i tjänsten: Svenska samt engelska i tal och skrift.


Övriga krav
Då hantering av telefonsamtal och mail sker via dator via flera stödsystem så är det ett grundkrav att du är trygg i att hantera datorer och kunna använda flera stödsystem och stödfunktioner samtidigt i den dagliga hanteringen medan du hjälper kunderna med deras ärende oavsett kanal. Likaså är språknivån på engelska och svenska av stor vikt.
För att trivas på företaget är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.
Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang samt vill hjälpa våra kunder.
Företaget är ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!
Du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp.
Du startar tjänsten med en introduktion inom företaget och därefter utbildning i uppdraget.
Företaget har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.


Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ANCI Group AB GÄVLE
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2022
  • Ansök senast: 23 november 2022

Postadress

Fältskärsleden 10
GÄVLE, 80280

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024