OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundservicemedarbetare till deras kundservice som jobbar mot företag. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Du kommer bli en del av ett företag med ett trevligt klimat och positiv stämning som har en hjälpsam kultur. Du kommer tillhöra ett härligt och glatt gäng och man har möjlighet till utveckling och växa inom bolaget. St1 har ett toppmodernt kontor i Bromma Blocks nära allmänna kommunikationer. Tillsättning sker i augusti 2023. Tjänsten är ett 6 månaders konsultuppdrag på heltid och för rätt person finns det goda chanser till förlängning eller övertag då uppdragsgivarens behov är långsiktigt.
Vi på Avanzera värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning enligt kollektivavtalet samt friskvårdsbidrag.
Arbetsuppgifter:
Du blir en del i ett stort gäng inom kundservice som brinner för att ge grym kundupplevelse i varje kontakt och där frihet under ansvar präglar avdelningen. Du kommer att ingå i avdelningens B2B team och rapporterar till Team Lead B2B.
I denna roll som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med inkommande samtal samt e-post och möjligtvis på sikt även hantering av nya kontoansökningar. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor, konto/kort frågor, felanmälningar samt en viss del kredithantering. St1s kunder som du hjälper kör både lätt och tung yrkestrafik och kan vara både Shell och St1 företagskunder. Inom kort tar St1 även över supporten för St1 Biogas som då kommer bli en ny affär och kundstock för bolaget.
Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Du gillar att ta ägarskap för varje kundkontakt och är inte rädd för att ta kontakt med kollegor internt inom bolaget. Positiv inställning och öppen för förändring och utveckling uppmuntras.
Din bakgrund:
Du har minst gymnasieutbildning och vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet inom en liknande kundserviceroll. Det är även meriterande med erfarenhet av teknisk support. Flytande svenska i tal o skrift och goda engelska kunskaper är också ett krav. Vi ser gärna att du har systemvana då tjänsten innefattar flera olika CRM och kortsystem, vi vill även att du ska vara bekväm i Microsoft Officepaketets program.
Du ska ha ett starkt driv och nyfikenhet av att vilja ge kunderna en kundupplevelse över förväntan och är van vid att ha tydliga mål. Att du sedan brinner för att utveckla och förbättra verksamheten ser vi som en viktig del i rollen. Du är även en flexibel, självgående och noggrann problemlösare som gillar utmaningar samt att jobba i ett team.
Urval och intervjuer sker löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan!
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag samt kollektivanslutna. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg