Är du vår nästa receptionist?

Är du vår nästa receptionist?

Arbetsbeskrivning

Vi hoppas det! Om du är prestigelös och drivs av att vara en hjälpande hand som levererar bästa möjliga service, då har du rätt förutsättningar för att lyckas i denna roll!

OM TJÄNSTEN
Vår kund hyr ut servicetjänster och just nu får vi möjligheten att hjälpa till att hitta en receptionist till deras kund som är ett världsledande konsultbolag inom management och IT.
Förutom att bemanna receptionen är du en person som gärna hjälper till, fixar och donar för att hålla kontoret fräscht och trivsamt. Vidare tror vi att du har en naturlig fallenhet för att skapa goda relationer och tycker om att kombinera detta med administrativa arbetsuppgifter.
Du kommer att vara placerad i centrala Göteborg, bara några minuter från Korsvägen som är en knutpunkt för kollektivtrafiken.

Uppdraget kommer initialt att vara i 3 månader men för rätt person finns det goda möjligheter till ett långsiktigt samarbete då vår kund har ett omfattande behov.

Du erbjuds:


* Erfarenhet av ett yrke där det just nu finns en stor efterfrågan
* Stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande


ARBETSUPPGIFTER
Under veckodagarna har du varierande arbetsuppgifter. Du kommer att bemanna receptionen, ordna nya passerkort & fixa härliga fredags-frukostar. Du kommer också att...


* Ta emot leveranser
* Hantera mail
* Göra mötesbokningar
* Beställning av förbrukning-/kontorsmaterial
* Hålla kontorets ytor rena och fräscha


VI SÖKER DIG SOM
* Tidigare erfarenhet av service och administration
* Avslutad gymnasieutbildning
* Kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift då båda språk förekommer dagligen
* Har möjlighet att börja omgående

Som person är du:


* Serviceinriktad
* Initiativtagande
* Relationsskapande


Övrigt:


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, initialt fram till 4:e april
* Placering: Centrala Göteborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2022
  • Ansök senast: 18 februari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


31 december 2024

27 december 2024