Är du vår nästa servicedeskagent i Stjärnklass?

Arbetsbeskrivning

Tillsammans skapar vi glädje, kreativitet och löser våra kunders problem – stora som små. Slår ditt hjärta lite extra för service och kundnöjdhet? Vill du bidra till din egen och företagets utveckling? Då är vi som gjorda för varandra.
Hur det är att jobba hos oss
Hos oss på StjärnaFyrkant kommer du till en arbetsplats där alla våra medarbetare brinner för att göra skillnad – för kunder och varandra, men framför allt för de som behöver det som mest. Hållbarhet och välgörenhet ligger oss därför varmt om hjärtat.
Vi bygger relationer med varandra och våra kunder. Tillsammans skapar vi en arbetsplats som präglas av öppenhet, gemenskap, eget ansvar och där alla medarbetare ska ha en möjlighet att växa, utvecklas och få vara med och påverka.
Hjärtat i vår verksamhet är våra medarbetare och som anställd hos oss får du dela dina dagar med riktigt jäkla duktiga och härliga kollegor som alla drivs av att göra det lilla extra.
Hos oss är ingen dag den andra lik, vi växer och blir utmanande varje dag men möter utmaningarna som ett team. Tillsammans skapar vi en arbetsplats som blir mer än bara ett jobb.
Din vardag hos oss
I jobbet som servicedeskagent kommer du främst att hjälpa våra kunder på distans men det innefattar även att du ibland utför jobb ute hos kund. Du kommer hjälpa våra kunder med allt från lösenordsbyten till avancerad felsökning.
Du utgår från våra lokaler på Västerslätt och behöver ha B-körkort för att kunna ta dig ut till kunderna.
Vad vi förväntar oss av dig
Som servicedeskagent är du ofta den första som våra kunders anställda har kontakt med och är därmed även ansiktet utåt. Ditt mottagande och din service kommer vara helt avgörande för kundens upplevelse och om kunden stannar kvar hos oss eller inte och det är därför viktigt att du har god social förmåga och har ett öga för problemlösning. För denna tjänst krävs det ett genuint teknikintresse och grundkunskap inom främst M365 och klient.
Om oss
Hos oss finns inga externa aktieägare eller investmentbolag. Vi är ett familjeägt företag med korta beslutsvägar och ett absolut fokus på att skapa en arbetsplats där vi kan ha kul, som ger oss energi och som skapar kreativa och nöjda medarbetare.
Vi erbjuder ett brett produkt- och tjänsteutbud anpassat efter våra kunders kommunikationsbehov. Vi hjälper våra kunder med produkter och tjänster inom IT, Telefoni & Fordon. Grundpelarna i vår verksamhet är våra värderingar – service, ärlighet och kvalité. Det präglar allt vi gör för våra kunder och för varandra.
Som en av de med högst kundnöjdhet i Sverige i vår bransch och en trivsel hos personalen på över 9/10 skulle man kunna tro att vi är nöjda, men vi har långt kvar att vandra och vill aldrig sluta utvecklas. För att säkerställa detta har vi i år förutom vår miljöcertifiering, även certifierat oss i arbetsmiljö och kvalité för att fortsätta stärka den positiva upplevelsen för vår personal och våra kunder.
Vi växer snabbt, är ca. 40 stjärnor, omsätter ca. 100 miljoner, är AAA-ratade och finns i Umeå & Skellefteå.
Ansökan
Slå en pling till Niklas Bjuhr på 090-70 44 63 om du har frågor kring tjänsten. Annars är du varmt välkommen att skicka in ditt CV till lin.haspel@stjarnafyrkant.se och berätta varför just du ska jobba hos oss. Vi hörs!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: L T S Telekommunikation AB Umeå
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Postadress

Förrådsvägen 16 A
Umeå, 90132

Liknande jobb


18 december 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

18 december 2024

18 december 2024

18 december 2024