OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en positiv, driven och passionerad medarbetare ända ut i fingerspetsarna? Då är du troligtvis vårat nya stjärnskott på H1’s huvudkontor i Östersund.
Kontraktstyp:
Visstidsanställning i form av behovsstyrd schemalagd arbetstid vardagar mellan 08.00-18.00. Det finns goda möjligheter till förlängning eller tillsvidareanställning.
Jobbeskrivning
I din roll som medarbetare kommer du ansvara för att med hög kvalitét hantera inkommande samtal och mail gällande kundförfrågningar och arbeta aktivt med service och support. Du kommer arbeta i ett team och tillsammans levererar ni den service för de produkter och tjänster som ingår i ett flertal uppdrag.
Uppdragen handlar mestadels om befintliga och potentiella kunders avtal/medlemskap och du kommer att hantera prisfrågor, beställningar, reklamationer och en del administrativa arbetsmoment. I vissa uppdrag finns det även provisionsmöjligheter. Även andra kommunikationskanaler som chatt, posthantering och sociala medier förekommer.
Vi ser att du som ansöker:
• Är flexibel och driven till att vilja utvecklas inom H1 Communication AB.
• Har en naturlig fallenhet till att prata med kund och alltid strävar efter att generera service av högsta världsklass.
• Kan och vill samarbeta i grupp.
• Är en person som trivs med uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning.
• Har gymnasial utbildning
• Talar flytande svenska och god engelska
• Meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice
Vad kan H1 erbjuda dig?
• Marknadsmässig lön med möjlighet till bonus i form av provision.
• Moderna och luftiga lokaler med möjlighet till distansarbete.
• Anställning enligt kollektivavtal.
• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling
Skicka in din ansökan idag, rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat.
Vill du veta mer om tjänsten så kontakta Rasmus Lindqvist, Rasmus.lindqvist@h1.se eller Louise Westlin, louise.westlin@h1.se
Vi tar inte emot några ansökningar via mail, vänlig sök tjänsten via länken till vår hemsida.
Vilka är vi?
H1 står för Happy ones och filosofin bygger bland annat på att våra medarbetare ska ha roligt på jobbet och känna att man är en del av ett större sammanhang. Vi är övertygade om att ett bra företag strävar efter att varje medarbetare varje dag ska känna en arbetsglädje och förväntansfullhet till jobbet samt glädjas av att prestera tillsammans.
H1 Communication AB startades i Juni 2007 och är ett privatägt bolag med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM-området. Företaget har en hög tillväxt och idag ansvarar företaget för ca 350 anställda i länderna Sverige och Norge med samarbetspartners i Europa.
I dagsläget innehar bolaget ett flertal ISO-standarder i syfte att säkerställa att vår leverans möter våra uppdragsgivares förväntningar