Är du vår nästa självständiga administratör, redo för ett heltidsuppdrag...

Är du vår nästa självständiga administratör, redo för ett heltidsuppdrag...

Arbetsbeskrivning

Är du en administratör som inte räds monotona uppgifter och gärna arbetar på distans, då kan du vara vår nästa administrativa stjärna.

Om uppdraget

Kunden är en myndighet som arbetar för att skapa bättre förutsättningar för företagande och för attraktiva regionala miljöer där företag utvecklas. Kunden har nu behov av flera administratörer för ett heltidsuppdrag som startar 2021-07-26 och ska pågå till 2021-12-31 med chans till förlängning. Uppdraget inleds med en introduktionsvecka.

Arbetet kommer utföras på distans, men vid få tillfällen ska eventuellt arbete utföras från kundens kontor i Stockholm. Inför uppdraget måste du ha möjlighet att ta dig till kontoret för att personligen kvittera ut utrustningen.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som administratör kommer du huvudsakligen att arbeta med utlämnande och diarieföring av handlingar i ärenden samt tillhörande uppgifter. Arbetet kommer att utföras självständigt.

För arbetet krävs det att du är självgående, självständig och serviceinriktad samt är van vid monotona uppgifter.

Dina kvalifikationer

- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
- Minst ett (1) års erfarenhet från diarieföring (till exempel i Public 360)
- Kan arbeta på distans, men vid behov arbeta från kundens kontor


Meriterande

- Erfarenhet av administrativa eller handläggande uppgifter från statlig myndighet

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, David Målsäter på david.malsater@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juni 2021
  • Ansök senast: 16 juni 2021

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


25 november 2024

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024