Är du vår nästa stjärnsäljare?

Är du vår nästa stjärnsäljare?

Arbetsbeskrivning

Är du sugen på nytt jobb och nya utmaningar? Är du tävlingsinriktad och drivs av att jobba mot mål? Då har vi på Webhelp ett jobb för dig!

Vi söker nu nya kollegor till vår säljavdelning för vår uppdragsgivare Fortum, och vi hoppas att just du är en av dem!

OM TJÄNSTEN SOM SÄLJARE

För Fortums räkning söker vi nu relationsskapande säljare till vår verksamhet i Kalmar. Som säljare arbetar du inom området El och Elleverans och du kommer att sälja produkter och tjänster inom detta område. I dina arbetsuppgifter ingår att via utgående säljsamtal ta kontakt med Fortums kunder och sälja in deras produkter.

VI SÖKER DIG SOM...

.. är lyhörd, kommunikativ och orädd. Du ska ha kundens bästa i åtanke genom hela interaktionen. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men det är framför allt din personlighet och attityd som är avgörande. Vi ser att du strävar efter uppsatta mål och ser personlig utveckling som en rolig utmaning. Ditt engagemang och kundbemötande är en avgörande faktor för en lyckad dialog med kunden.

VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Hos oss på Webhelp skulle du vara en del av en fartfylld arbetsplats där du kan utvecklas och ha roligt. Du kommer att bli en del av ett starkt team som värderar god gemenskap och att trivas på jobbet högt. Vi tycker att det är viktigt att det är högt i tak och du har alltid kollegor och ledare nära till hands som ger dig de bästa förutsättningarna för att lyckas och trivas i arbetet.

VI SÖKER DIG SOM HAR...

- Godkänt gymnasiebetyg i engelska 5 / engelska A, svenska 1/ svenska A och matematik 1/ matematik A.
- Kan bra svenska och engelska, såväl muntligt som skriftlig
- Fyllt 18 år
- Finns ej med i belastningsregistret.


DET ÄR MERITERANDE OM DU HAR:

- Tidigare dokumenterad erfarenhet av försäljning  
- Utbildning inom området försäljning.


- Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

LÖN/FÖRMÅNER

- Provision
- Kollektivavtal
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter
- Utbildning


START: Omgående

PLACERINGSORT: Kalmar

ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning med goda chanser till heltid.

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, måndag-torsdag 10:00-19:00, fredag 09:00-16:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-05-20

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2020
  • Ansök senast: 20 maj 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


30 november 2024

Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024