Är du vår nästa Team Manager?

Är du vår nästa Team Manager?

Arbetsbeskrivning

Vi söker just nu en Team Manager till vårt säljteam med fokus på nykundssälj. Är du rätt person för tjänsten hos oss?

OM TJÄNSTEN SOM TEAM MANAGER

Som Team Manager har du i uppgift att leda och coacha ett team på ca 20 personer i linje med företagets värderingar och affärsmål. Du har fullt personalansvar för individerna i teamet samt deras resultat. Du leder dina medarbetare och skapar förutsättningar för att de ska kunna säkra försäljning, kundnöjdhet och service i världsklass. Du arbetar kontinuerligt med feedback från kunder och kvalitetssäkring av samtal för att kunna coacha och utveckla dina medarbetare på bästa sätt. Du är även en nyckel till att skapa ett arbetsklimat där alla dina medarbetare trivs och mår bra. Vidare arbetar du proaktivt för att hela tiden utveckla verksamheten. Du kommer bli en del av en fartfylld arbetsplats som har högt i tak!

VI SÖKER DIG SOM...

Har en hög social förmåga och har lätt för att motivera och inspirera andra. Du har god förmåga att se andras behov och är öppen mot din omgivning. Som ledare behöver du även ha en hög nivå av professionalism och du bör kunna hantera snabba förändringar. Du arbetar självständigt och strukturerat och du får dina medarbetare att nå- och överträffa sina mål! Vi söker dig som är driven och älskar utmaningar!

- Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga
- Har ledarerfarenhet sedan tidigare, gärna inom samma branch
- Jobbat med försäljning sedan innan


MERITERANDE ÄR:

- Har jobbat med nykundsförsäljning sedan innan
- Kunskaper i arbetsrätt
- Ledarutbildning
- COPC kännedom
- Erfarenhet av att coacha inom försäljning
- Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande




Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vid frågor kontakta erika.pjerne@webhelp.com



START: Omgående, enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: Norrköping

LÖN: Enligt överenskommelse

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08-21, lör-sön 10-19

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-04-18

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2021
  • Ansök senast: 18 april 2021

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024