Är du vår nya Account Manager på våra kontor i Karlskrona/Växjö?

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med oss på vår resa mot att bli Sveriges största HR- partner? Drivs du av försäljning, kundrelationer och av att göra affärer? Då har vi tjänsten för dig! Just nu söker vi en affärsdriven Account Manager till våra kontor i Karlskrona och Växjö!

Adecco är världens största HR-partner och det går även bra för oss i Sverige! Vi har en mycket positiv tillväxt och har andra platsen bland bemanningsföretag på den svenska marknaden. Våra ambitioner är fortsatt höga för framtiden och vi söker därför 16 nya säljare i Sverige.

Din roll som Account Manager
Med ett starkt eget driv, en hög aktivitetsnivå och med ett stort engagemang skapar du nätverk och bygger relationer med företag i syfte att sälja hela vårt erbjudande inom bemannings- och rekryteringstjänster. I rollen som Account Manager förväntas du bygga relationer med beslutsfattare på alla nivåer hos våra utpekade prospekts och kunder lokalt. Du gör detta med glädje och med en stor entusiasm. Din främsta uppgift blir att attrahera nya kunder till Adecco samt utveckla våra befintliga kunder. Du kommer att arbeta mot uppsatta mål i ett företag med prestationskultur vilket kommer att vara utvecklande både för dig som individ och för dig i din profession.

Vem trivs här?
För att trivas och bli framgångsrik hos oss har du god samarbetsförmåga och en stark vilja att lyckas. Du tycker om att vara en del av en prestationskultur där framgångar firas. Som person tycker du om att bygga nätverk och du förhåller dig med nyfikenhet till andra människor och företag samt vår omvärld. Du är van att arbeta metodiskt, strukturerat, med en hög aktivitetsnivå och du är uthållig i ditt arbete samt har lätt att motivera dig själv.

Din förmåga att hantera affärsrelationer och din erfarenhet av tjänste- och relationsskapande försäljning kommer att hjälpa dig i rollen som Account Manager hos oss. Vi tror att du har en akademisk utbildning i grunden och har du dessutom erfarenhet från bemanningsbranschen eller liknande branscher är det något både du och vi kommer att ha nytta av. Relevant erfarenhet från något av våra verksamhetsområden eller affärsområden, som bl.a. är inom ekonomi, administration, industri, logistik, teknik och IT är meriterande.

Vad erbjuder vi dig?
Adecco satsar mycket på friskvård och arbetsglädje för sin personal bl.a. genom Win4Youth, Adeccos egen välgörenhetsorganisation, där vi kombinerar friskvård och samhällsansvar genom att träna! Kollegorna är professionella, har humor och en förmåga att kunna spänna musklerna vid rätt tillfälle. Vi gillar alla slags tävlingar och vi firar gärna våra framgångar. I våra roller hjälper vi både människor och företag till framgång och vi gör skillnad varje dag, detta är vi stolta över. Som företag vill vi på Adecco bidra till ett mänskligare samhälle genom att stödja organisationer som BRIS, Plan Sverige och Ung Cancer. Vi samarbetar även med Sveriges Olympiska och Paralympiska kommittéer. Som anställd hos oss blir du en del internationell koncern och för rätt person finns det goda möjligheter att på sikt utvecklas och växa, både nationellt och internationellt.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt! I denna rekrytering samarbetar vi med Badenoch & Clark. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är den 26 april. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller tjänsten så kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anders Jansson på tel 035-2608534.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanna Ask
08-598 980 20
Linda Dahlberg

Rekryteringskonsult Karin Kling

Anders Jansson
0352608534
Recruitment Consultant Charlotta Rydström
042-37 33 38
Rekryteringskonsult Johanna Andersson
011-19 18 38
Marianne Pettersson
054-771 85 44
Rekryteringskonsult Lena Köhlin
031 725 45 54
Victoria Hammarström

Josefine Persson
0455-34 10 06

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Badenoch & Clark
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön + provision
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 7 april 2017

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Verksamhetsassistent Umeå

Verksamhetsassistent Umeå

13 november 2024

13 november 2024

Regionsäljare till Norrland

Regionsäljare till Norrland

13 november 2024