Är du vår nya administratör?

Arbetsbeskrivning

Administratör
Är du driven, självständig och strukturerad. Tycker du om att vara den med helhetsbilden och samtidigt ge service till andra? I så fall kanske du är den vi söker för ett uppdrag som sekreterare på ett större internationellt industriföretag.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Köping

Omfattning: Heltid



Arbetsbeskrivning:

I den här rollen kommer du att ta hand om dagliga administrativa arbetsuppgifter. Du fungerar som ett stöd till projektledare och byggledare. Du ansvarar för godkännande av tidsrapportering och andra personaladministrativa arbetsuppgifter. Du förbereder inför möten och för mötesanteckningar.

-Stödja projektledare och byggledare med administration
-Tidsrapportering av arbetarna
-Registrering av beställningar
-Förberedelse av mötesrapporter
-Uppföljning av dagliga rutiner och posthantering
-Dokumentation
-Kontroll av inköp och fakturor.

Du får i den här rolen möjligheten att arbeta på ett stort multidisciplinärt industriföretag med kunder inom olja, gas, energi och processindustrin. Företaget grundades i Tyskland och har funnits sedan 1895.



Kvalifikationer:
Vi söker dig som minst 2-5 års arbetslivserfarenhet, eftergymnasial utbildning och kan arbeta obehindrat i Word, Excel, Powerpoint, Outlook samt har god vana att söka på internet.

Du behöver vara flytande i engelska i tal och skrift då all dokumentation och konversation sker på engelska. Det är meriterande om du har tyskakunskaper men inte ett krav.

Som person är du driven, strukturerad och organiserad. Du trivs med att ta egna initiativ, beslut och ansvar. Du är serviceminded och prestigelös.


Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du noggrann och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt, lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-05-20

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Sanna Ullbrand, sanna.ullbrand@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 2 maj 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024

31 oktober 2024