OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svenska Karamellkompaniet AB bildades 2018 och har sedan dess haft en snabb tillväxt. Våra produkter finns idag i över 200 butiker i hela Sverige och vi har en stabil försäljningsutveckling med ett konstant flöde av nya kunder.
Vi behöver nu förstärka vår organisation och söker dig som brinner för den administrativa biten och som vill vara med att utveckla Svenska Karamellkompaniet till sin fulla potential.
I arbetet ingår bland annat:
Fakturahantering
Ordermottagning och orderläggning
Försäljningsadministration
Löpande kontakt med kunder och leverantörer
Lagerkontroll
För att klara jobbet behöver du vara van användare av program som Excel och Fortnox samt behärska svenska och engelska i tal och skrift.
Vi är en liten och effektiv organisation som fokuserar på det som är viktigt och vi arbetar alla gemensamt mot våra uppsatta mål. I rollen som administratör ingår därför en stor mängd arbetsuppgifter som kräver en bred kompetens men som å andra sidan innebär varierade och stimulerade arbetsdag.
Känner du att du är den vi söker?
Tveka inte att skicka in din ansökan till oss!