Är du vår nya bemanningsassistent?

Är du vår nya bemanningsassistent?

Arbetsbeskrivning

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare 1992. Vi har Sveriges nöjdaste kunder i vår bransch för sjunde året i rad. Vi är ett värderingsdrivet bolag som lägger stor vikt vid individens engagemang och förmågor. Under de senaste åren har vi utökat våra affärsområden och Särnmark erbjuder idag våra kunder personlig assistans över hela Sverige, ledsagar- och avlösarservice i Stockholms stad samt rehabilitering av patienter på den spanska solkusten. Vi har idag över 3500 engagerade medarbetare över hela Sverige och i Spanien, som varje dag levererar vårt löfte ”ett bättre liv” till våra kunder.

Som bemanningsassistentent ansvarar du för kort- och långsiktig personalplanering hos våra kunder. Du samarbetar med flera funktioner i företaget samt jobbar nära kund och assistenter. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara bemanning, rekrytering och administration.

Vi söker dig som är mycket självständig, lyhörd, flexibel och har mycket god förmåga att samarbeta med andra människor. Du värdesätter mötet med andra människor och har en god prioriterings- och kommunikationsförmåga. Du känner dig bekväm med flera parallella arbetsuppgifter. Du är strukturerad, en god organisatör och ser till helheten.

Vi lägger mycket stor vikt vid personliga egenskaper

Kvalifikationer

Krav:


• Tidigare arbetat som bemanningsassistent eller jämförbar tjänst.
• Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift.

Meriterande:


• Tidigare har erfarenhet av schemaläggning.
• Insatt i arbetstidslagens regelverk.

 

Arbetstiden är måndag-fredag 08:00-16:30 med viss flexibilitet. Tjänsten är en visstidsanställning, heltid, under 12 månader


I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd.
Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.

Kontaktpersoner på detta företaget

Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Särnmark Assistans AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Solna
None

Postadress

Smidesvägen 7, 3tr
Solna, 17141

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024