Är du vår nya Customer Success? Hjälp entreprenörer att lyckas bättre.

Är du vår nya Customer Success? Hjälp entreprenörer att lyckas bättre.

Arbetsbeskrivning

Hur gör vi det enklare för företag att lyckas?
Den frågan genomsyrar vårt dagliga arbete. Vi brinner för företagande, entreprenörskap och allt som hör till. För oss finns det inget bättre än att få vara med på resan från företagens första steg till deras första anställning, eller kanske till och med deras första expansion.


Med förtroende från tusentals butiker vill vi nu fortsätta stärka Quickbutiks relationer med kunder genom ännu bättre service - och det är här du kommer in.


Vi söker dig som är grym på att bevara relationer med kunder och som har enkelt för att sätta sig in i någons situation för att sedan hitta lösningar. Med din förståelse för hur teknik fungerar överlag och din relevanta erfarenhet, känner du dig redo för att ta nästa steg i din karriär och bli en del av något stort.




Om rollen
Exempel på uppgifter och ansvarsområden, är:
Dagliga konversationer med drivna butiksägare och hjälpa dem med utmaningar, funderingar och tips – via telefon, chatt och mail.
Säkerställa och bevara goda relationer med butiksägarna.
Hjälpa och upptäcka nya möjligheter för tillväxt åt butiksägarna.
Skapa löpande innehåll för bland annat vårt hjälpcenter, som får butiksägarna att bli mer självgående.
Möjlighet för att specialisera dig inom ditt intresseområde och spetskompetens.



Som person ser vi att du
Älskar att prata med kunder och människor som vill mer.
Är driven och har en stark vilja att lära dig inom nya områden.
Är hjälpsam, har tålamod och självgående.
Har enkelt för att sätta dig in i situationer, förstå och ta egna initiativ.
Har en god och lätt förmåga att uttrycka dig muntligt och skriftligt både på svenska och engelska.



Ovanstående är ett måste för att kunna utvärderas till positionen.


Om du nickar ja till något av följande ...
Erfarenhet inom kundservice och e-handel (som butiksägare eller arbetat inom).
Förstår vad begreppen HTML och CSS betyder.
Kan andra språk förutom svenska och engelska.



... är det ett plus, men inte ett måste! Det viktigaste är att du har viljan att lära dig.


Varför skall du söka till Quickbutik?
Du blir en av oss. Med ansvar och utmanande uppgifter. Vårt team är kompakt, där alla har en betydande roll i bolaget.
Utveckla dina kunskaper. Utveckla din karriär inom e-handel och bli expert på det.
Personlig utveckling. Stor möjlighet för personlig utveckling, i en ung och ambitiös startup miljö.
Arbeta hemifrån när det behövs. Möjlighet för remote work finns.
Få allt du behöver direkt. Egen Macbook, tangentbord och övrig datorutrustning erbjuds till dig.
Vi tar hand om dig. Tjänstepension, försäkring och förmåner som terminalglasögon/jobbglasögon, friskvårdsbidrag.
En kontorsmiljö du kan trivas i. Förutom kaffe, dryck och snacks finns det aktivitetsrum, spelrum och vilorum - även de bästa behöver ibland en stund off.
Vill du oss, så vill vi dig. Sist men inte minst, kommer du att arbeta ihop med en massa vassa människor som står redo att välkomna och hjälpa dig.



Vem är vi?
Hos Quickbutik hjälper vi butiksägare att lyfta sitt företag till nya nivåer, genom vår e-handelsplattform. Vi arbetar fokuserat med att hjälpa framtidens lyckade e-handelsföretag, samtidigt som vi har roligt på jobbet. Vår kompakta team består just nu av 15 personer, som tillsammans driftar Sveriges största plattform för e-handel. Med över 3000 aktiva svenska butiker på mindre än 5 år, har vår resa bara börjat.
Samtidigt värnar vi om att skapa en trygg, kreativ och rolig arbetsplats där du utöver dina arbetsuppgifter alltid kan utmana dina kollegor på en pingismatch, eller visa dina färdigheter i klassiska retrospel som Street Fighter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quickbutik AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2020
  • Ansök senast: 4 september 2020

Postadress

Vasatorpsvägen 1
Helsingborg, 25457

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024