OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker 7H Assistans dig som vill arbeta inom personlig assistans.
7H är ett väletablerat företag som har värnat om personer med funktionsnedsättningar sedan starten 1996.
7H erbjuder anställning i ett schysst och ärligt assistansbolag. Vi har en hög arbetsmoral och värdesätter en förmåga till samarbete, flexibilitet och goodwill som märks i mötet med våra kunder. Du som vår medarbetare är, tillsammans med kunden, den viktigaste personen i vårt företag.
Vi hjälper nu några av våra kunder att söka efter lämpliga personliga assistenter.
Om du är rätt person för jobbet så vill du göra skillnad och känna att just din insats har betydelse för en medmänniska. Du är tålmodig och ödmjuk, är intresserad av dina medmänniskors välmående och har en stark drivkraft att vara till hjälp för en annan människa. Du har en god förmåga att läsa av en annan människas behov och har lätt att anpassa din kommunikation efter omständigheterna.
Arbetet som personlig assistent innebär att du följer du med i allt som sker i vardagen. Det är alltid våra kunder som bestämmer över vad som sker under dagarna och vi som personliga assistenter hjälper till så att våra kunder kan leva som andra och göra det som de önskar. Personkemi är mycket viktig, stor hänsyn tas till din personliga lämplighet.
För de tjänster som vi nu söker personal till är det önskvärt att du har erfarenhet av autismspektrat, förvärvade hjärnskador och liknande funktionsnedsättningar.
Att lämna utdrag ur Polisens belastningsregister är ett krav.
För en del av tjänsterna krävs att du har körkort.
Varmt välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Veronica Karlsson
033-480344