OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Qtym AB grundades 1990. Vår verksamhet består av Qtym rekrytering, bemanning, HR- och verksamhetsstöd samt Qtym Business Partner. Vi har lång erfarenhet och stor framtidstro och arbetar aktivt för att erbjuda våra kunder det senaste inom metoder, arbetssätt, verktyg, teknik och systemlösningar och våra processer utvecklas i takt med våra kunders behov.
Vi är ett gäng trevliga och nytänkande medarbetare med unika spetskompetenser, kontaktnät och erfarenheter som tar stort personligt ansvar för våra kunders framgång. Vår devis är att vi förser våra kunder med kompetens som får dem att växa och utvecklas. Vi är ett modernt, personligt och roligt företag där medarbetarna trivs, utvecklas och tar ett personligt ansvar för såväl kunder som kandidater.
Qtym är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag vilket garanterar att vi är en seriös leverantör och att vi lever upp till Bemanningsföretagens tio grundkrav. I de fall vi tar arbetsgivaransvar ser vi till att vår personal har en god arbetsmiljö och blir bemött på ett bra sätt.
Qtym AB är ett privatägt företag med stor entreprenörsanda och ett starkt engagemang. Läs mer om oss
Nu söker vi rekryterare till vårt team i Karlstad!
I rollen som rekryterare driver du hela säljprocessen från kundmöten till offert och avslut. Du utvecklar och genomför en rekryteringsplan för och tillsammans med kund, vilket innebär allt från annonsering, search, urval, intervjuer, referenstagning, tester och kvalitetsuppföljning. Du arbetar tätt tillsammans med rekryterande chef/kund och du ansvarar för att processer genomförs med hög kvalitet och utifrån fastställd kravprofil. Som rekryterare hos oss arbetar du enligt vår kvalitetssäkrade rekryteringsprocess. Vi är ett auktoriserat rekryterings & bemanningsföretag hos Kompetensföretagen, och vi arbetar med DNV-GL-certifierade verktyg.
Vem söker vi?
Vi söker dig som är affärsmässig och trivs med att ständigt möta nya människor och nya situationer. Arbetet är ansvarsfullt och kräver en professionell och positiv hållning, oavsett vilka situationer eller människor du möter. Det är viktigt att du är noggrann, strukturerad och kan planera ditt arbete och din arbetsdag efter rätt prioriteringar. Du har god datavana samt är van användare av digitala kanaler. Du har en akademisk examen inom personal, ekonomi eller har skaffat dig relevant kunskap genom arbetslivet. Vi ser gärna att du som söker har intresse för marknadsföring, teknik och IT.
Vem är du?
Som person är du kreativ och duktig på att skapa kandidat- och kundnätverk och du brinner för att ständigt vara på jakt efter kundens drömkandidat. Vi ser gärna att du kommer med innovativa idéer inom rekrytering och search. På Qtym är teamet viktigt därav är hög samarbetsförmåga ett krav. Vidare är du lyhörd, har lätt för att skapa förtroende, är professionell i ditt bemötande med kandidater, och kunder.
Vad kan vi erbjuda?
Vi erbjuder dig en arbetsplats med trevliga kollegor, korta beslutsvägar och ett härligt tempo. Vi tror på att ha roligt på jobbet, att leverera något vi kan vara stolta över och att försöka bli lite bättre hela tiden. Vill du vara en del av det så ansök idag!
Ansökan
Sista ansökningsdag 20 februari 2021
Kontaktpersoner
Sara Magnusson, Qtym
054-14 18 06 alt. sara.magnusson@qtym.se