Är du vår nya kollega i vårt Customer Support team?

Är du vår nya kollega i vårt Customer Support team?

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av IT/teknik, vill vara där framtiden händer och värdesätter att arbeta i ett företag härlig stämning och hjälpsamma kollegor? Lägg där till att vi är ett internationellt växande företag inom en spännande bransch med fler än 50 000 välkända internationella leverantörer och återförsäljare inom Mode, Skor, Sport och Kosmetik anslutna till vår unika plattform.
Det här kan vi erbjuda dig:
Vi är en mångkulturell arbetsplats med kompetenta kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap
Du får en viktig roll där du bidrar till vår kraftiga tillväxtresa i en global marknad
Spännande och utmanande arbete där du genom interna utbildningar ges möjlighet att ständigt utveckla din kompetens inom företaget
På fredagar äter vi gemensam frukost i våra fräscha lokaler i Centralhuset vid stationen i Uppsala
På lunchen tränar vi gärna tillsammans och peppar varandra i olika ”challenges”, som i december gav lyckliga vinnare utökat friskvårdsbidrag



Hur ser din arbetsdag ut?
I ditt dagliga arbete kommer du hjälpa kunder som redan använder vår plattform eller som vill ansluta sig till vår unika plattform och affärsnätverk. Idag är mer än 50 000 välkända internationella leverantörer och återförsäljare inom mode, skor, sport, friluftsliv, kosmetik anslutna till vår unika plattform. Vi ger våra kunder support via mejl, video och även telefon. Arbetsuppgifterna kan variera stort från att identifiera nödvändiga åtgärder och delegera dessa vidare till andra team, till att svara på specifika eller generella frågor om vår plattform, eller att ha utbildningar eller introduktioner till nya kunder över länk.
Vi tror att du kommer gilla rollen om du:
Har ett genuint intresse i att ge våra kunder bästa möjliga support genom att visa intresse för kunden, ställa relevanta följdfrågor och samarbeta i teamet.
Är en person som har ett stort tekniskt intresse. Kombinationen av ditt tekniska intresse och nyfikenhet gör att du gillar nya tekniska utmaningar och att lösa problem åt våra kunder.
Du är lösningsorienterad, metodisk, ansvarstagande och en lagspelare.
Du gillar högt tempo och att få jobba både i team och självständigt.
Du bör ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska
Har några års erfarenhet inom e-handel eller "Retail"

Meriterande och underlättar ditt arbete om:
Du har jobbat inom handel med tex digital hantering av order och fakturor och sett hur olika IT-system kommunicerar med varandra
Har erfarenhet av teknisk support inom EDI, API, kommunikation, digitala lösningar.
Talar och skriver flytande tyska eller franska.

Vem trivs här?
För att trivas hos oss på Btwentyfour är du en person som gillar en vardag fyllt av engagemang och ett högt tempo. Som person är du prestigelös, driven, uppmärksam och har ett genuint intresse för att möta kundernas förväntningar och förstår vikten av skicklig och kvalitativ service. Du har alltid en vilja att utveckla dig själv och teamet. Du är nyfiken och söker gärna rätt på svaren om de inte redan finns serverade till dig.
Vilka är vi?
Btwentyfour grundades år 2000 med en vision om att skapa en gemensam affärsplattform som effektiviserar och rationaliserar affärsdataflödet mellan köpande och säljande företag inom den internationella detaljhandeln såsom sport-, mode-, skor- och kosmetik. Plattformen är den nya generationens ”Omnichannel-plattform” för affärskritiskt data med affärstjänster som successivt utvecklas och förbättras i takt med marknaden. Plattformen erbjuder såväl köpande som säljande företag tillgång till en rad olika affärstjänster via en enda uppkoppling och som uppkopplad uppnår varje part en oöverträffad online-interaktion med alla sina affärspartners och företrädesvis även konsumenter.
Genom vår unika plattform utbyter tusentals internationella kunder produktdata, marknadsdata, media, order, fakturor, lagerstatus och försäljningssiffror med varandra varje dag. Genom åren så har Btwentyfour's Omnichannel plattform vuxit till ett mycket väl etablerat affärsnätverk inom ”Retail-världen”.
Vad kan vi erbjuda dig?
Ok, jag vill gärna höra mer – hur gör jag?
Just nu söker vi flera medarbetare till vårt team ”Customer Support” så skicka ett mail till career@btwentyfour.com så tar vi det därifrån. En kort beskrivning av vem du är och vad du har gjort samt ett bifogat CV skadar inte heller!
Under tiden du läst denna annons har vi hjälpt våra kunder att skicka flera tusen meddelanden via vår plattform – vill du bli en i vårt team? Sök nu!

Kontaktpersoner på detta företaget

CTO Peter Tornberg
0739428090

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BTWENTYFOUR AB UPPSALA
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2021
  • Ansök senast: 14 juli 2021

Besöksadress

Stationsgatan 12
Uppsala

Postadress

Stationsgatan 12
UPPSALA, 75340

Liknande jobb


Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024

15 november 2024

15 november 2024