Är du vår nya kollega i vårt Customer Support team?

Är du vår nya kollega i vårt Customer Support team?

Arbetsbeskrivning

Genom vår unika plattform utbyter tusentals internationella kunder inom detaljhandeln produktdata, marknadsdata, media, order, fakturor, lagerstatus och försäljningssiffror med varandra varje dag! Vill du vara med och ge våra kunder bästa möjliga support genom att svara på frågor om vår plattform, felsöka i in- och utgående filers kod samt utbilda våra kunder - då ska du söka till oss!
Det här kan vi erbjuda dig:
Vi är en mångkulturell arbetsplats med kompetenta kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap
Du får en viktig roll där du kommer i kontakt med många av våra kunder
Omväxlande och utmanande dagar där du genom interna utbildningar ges möjlighet att ständigt utveckla din kompetens inom företaget
På fredagar äter vi gemensam frukost i våra fräscha lokaler i Centralhuset vid stationen i Uppsala
På lunchen tränar vi gärna tillsammans och peppar varandra i olika ”challenges”, som senast gav lyckliga vinnare utökat friskvårdsbidrag



Hur ser din arbetsdag ut?
I ditt dagliga arbete kommer du hjälpa kunder som redan använder vår plattform eller som vill ansluta sig till vår unika plattform och affärsnätverk. Idag är mer än 50 000 välkända internationella leverantörer och återförsäljare inom mode, skor, sport, friluftsliv, kosmetik anslutna till vår unika plattform. Vi ger våra kunder support via mejl, video och även telefon. Arbetsuppgifterna kan variera stort från att svara på frågor om vår plattform, felsöka ärenden, tillhandahålla lösningar till att utbilda och introducera nya kunder.
Vi tror att du kommer gilla rollen om du:
Har ett genuint intresse i att ge våra kunder bästa möjliga support genom att visa intresse för kunden, ställa relevanta följdfrågor och samarbeta i teamet.
Är en person som har ett öga för logik och förstår dig på kod.
Du har jobbat inom handeln med tex digital hantering av order och fakturor och sett hur olika affärssystem kommunicerar med varandra.
Du är lösningsorienterad, metodisk, ansvarstagande och en lagspelare.
Du bör ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska

Meriterande och underlättar ditt arbete om:
Har erfarenhet av teknisk support inom EDI, API, kommunikation, digitala lösningar.
Talar och skriver flytande tyska eller franska.

Vem trivs här?
För att trivas hos oss på Btwentyfour är du en person som gillar en vardag fyllt av engagemang och ett högt tempo. Som person är du prestigelös, engagerad, uppmärksam och har ett genuint intresse för att möta kundernas förväntningar och förstår vikten av skicklig och kvalitativ service. Du är nyfiken och söker gärna rätt på svaren om de inte redan finns serverade till dig.
Vilka är vi?
Btwentyfour grundades år 2000 med en vision om att skapa en gemensam affärsplattform som effektiviserar och rationaliserar affärsdataflödet mellan köpande och säljande företag inom den internationella detaljhandeln såsom sport-, mode-, skor- och kosmetik. Plattformen är den nya generationens ”Omnichannel-plattform” för affärskritiskt data med affärstjänster som successivt utvecklas och förbättras i takt med marknaden. Plattformen erbjuder såväl köpande som säljande företag tillgång till en rad olika affärstjänster via en enda uppkoppling och som uppkopplad uppnår varje part en oöverträffad online-interaktion med alla sina affärspartners och företrädesvis även konsumenter.
Genom vår unika plattform utbyter tusentals internationella kunder produktdata, marknadsdata, media, order, fakturor, lagerstatus och försäljningssiffror med varandra varje dag. Genom åren så har Btwentyfours Omnichannel plattform vuxit till ett mycket väl etablerat affärsnätverk inom ”Retail-världen”.
Vad kan vi erbjuda dig?
Ok, jag vill gärna höra mer – hur gör jag?
Just nu söker vi flera medarbetare till vårt team ”Customer Support” så skicka ett mail till career@btwentyfour.com så tar vi det därifrån. En kort beskrivning av vem du är och vad du har gjort samt ett bifogat CV skadar inte heller!
Under tiden du läst denna annons har vi hjälpt våra kunder att skicka flera tusen meddelanden via vår plattform – vill du bli en i vårt team? Sök nu!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Btwentyfour AB UPPSALA
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 augusti 2021
  • Ansök senast: 9 september 2021

Postadress

Stationsgatan 12
UPPSALA, 75340

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024

IT-avdelningen söker en ny medarbetare

20 december 2024