OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordic Viewpoint är ett växande oberoende undersökningsföretag i Mölndal som genomför kvalitativa och kvantitativa konsument- och b2b-undersökningar i form av bland annat gruppdiskussioner, online forum, telefonintervjuer och produkt- och användartester.
Vi jobbar i en otroligt intressant bransch och hjälper företag och organisationer att förstå deras målgrupper samt att optimera strategier, produkter och tjänster genom att samla in oberoende insikter och data.
I dagsläget har Nordic Viewpoint mestadels internationella kunder och vi vill nu utöka vår kundportfölj av Svenska kunder och letar därför efter en Kundutvecklare som brinner för att skapa nya kontakter.
Arbetsuppgifter:
- Du bygger kontaktnät och når ut till nya kunder i Sverige genom att ringa/träffa företag och presentera våra tjänster
- Du följer upp befintliga Svenska och internationella kunder för att upptäcka nya samarbetsmöjligheter
- Du hjälper med kundofferter och uppföljning
- Tillsammans med research teamet hjälper du med utvecklingen av våra tjänster och produkter baserat på kundernas behov
- Du nätverkar och representerar Nordic Viewpoint på mässor och evenemang
Är du den vi söker till vårt team?
- Du är utåtriktad, målinriktad, ansvarsfull och har ett genuint intresse av att skapa relationer
- Du räds inte för kalla samtal
- Du är social, nyfiken och service-minded
- Du är van vid att arbeta självständigt och flexibelt
- Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Kan du även andra nordiska språk är det till en fördel men inget krav
- Vi ser gärna att du har tidigare branscherfarenhet och/eller erfarenhet i en liknande roll
Tjänsten är en heltidsanställning med start i 2022. Arbetsplatsen är i Mölndal eller i Stockholm men kan göras på distans. Resor kan förekomma.
Vi genomför intervjuer löpande under ansökningstiden. Skicka därför din ansökan snarast till career@nordic-viewpoint.com. Vid frågor är du välkommen att kontakta VD, Ben Lepez, 031-7872599.