Är du vår nya medarbetare till Postnords kundtjänst?

Är du vår nya medarbetare till Postnords kundtjänst?

Arbetsbeskrivning

Medarbetare till Postnords kundtjänst sökes!

Teleperformance Nordic Göteborg

Vem trivs här? Som kundservicemedarbetare åt Postnord arbetar du med inkommande samtal över telefon. Vi tror, att du som vill vara en del av vårt team, är en person som trivs med att hjälpa andra, har god förmåga att ta ansvar och gärna ser lösningar i stället för problem. Du uppskattar att arbeta i en fartfylld, ung organisation, och du gillar att samarbeta i team. Det är viktigt att du talar flytande svenska, och behärskar engelska i tal.

Vi söker dig som: Är serviceinriktad, lyhörd, noggrann, lösningsorienterad och har en god kommunikativ förmåga - Har god datorvana och trivs med att arbeta i ett högt tempo - Drivs av att arbeta mot uppsatta mål och av att bli uppföljd kring dessa - Har lätt för att samarbeta med andra samtidigt som du kan arbeta självständigt - Är intresserad av att arbeta med människor och tycker om att möta dess olikheter - Trivs med ett stillasittande arbete i öppet kontorslandskap - Kan arbeta varierande arbetstider schemalagda under kundtjänstens öppettider, vardagar mellan kl 07:45 och 19:15

Att behärska norska, danska och/eller finska är meriterande. Det är även meriterande att ha tidigare arbetslivserfarenhet från kundservice, försäljning, reception eller motsvarande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vad får du? Du och ditt team sitter i ett öppet kontorslandskap i fräscha lokaler, nära Hjalmar Brantingsplatsen på Hisingen, i Göteborg. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan kl. 08:00 och 19:00, och dina arbetspass schemaläggs mellan dessa tider. När du börjar hos oss får du all utbildning du behöver för att kunna göra ett bra jobb. Du arbetar i nära samarbete med kollegor och med duktiga teamledare på plats som finns till hjälp att svara på frågor och stötta dig i ditt arbete.

Lön enligt kollektivavtal • Lunchförmåner genom Rikskortet • Friskvårdsbidrag, så du kan vara aktiv utanför jobbet • Utbildning för din roll och ditt uppdrag • Tävlingar och happenings som ett återkommande inslag på kontoret • Möjligheter till att utvecklas och anvancera på arbetsplatsen • Tjänsterna vi kan erbjuda ligger på 80 %

Ditt fokus kommer ligga på att besvara, och hjälpa Postnords kunder med deras frågor kring t.ex. spårning av paket, frågor om borttappade föremål, och allmänna frågor kring postutdelning. Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor inom kundbemötande, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor - perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!

Sök redan idag! Vi kommer att börja rekrytera omgående.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emilia Vilen Rekryterare
0722250089
Emilia Vilen,Rekryterare
+46 72-2250089
Viveka

Hannah Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teleperformance Nordic
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 april 2021
  • Ansök senast: 31 maj 2021

Besöksadress

Boställsgatan 5
None

Postadress

St Eriksgatan 115
Stockholm, 11385

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024