Är du vår nya outstanding Hub host?

Är du vår nya outstanding Hub host?

Arbetsbeskrivning

WorkShop – The consumer experience agency är Nordens största och ledande retailbyrå. Vi hjälper några av världens största varumärken ge sina konsumenter en shoppingupplevelse i världsklass genom att erbjuda strategiska, kreativa och taktiska sälj- och marknadsföringstjänster. Vi finns i samtliga nordiska länder, Benelux och Paris. Vi är över 250 anställda, omsätter cirka 250 miljoner och är utsedda till Gassell företag i flera år. Vi har en stark och driven kultur som präglas av kamratskap och mångfald.

Under hösten utvecklade Workshop det helt nya konceptet Next Gen Retail Hub. Ett co-working space, designat in house och där vi samlat några av branchens mest innovativa företag. Nu söker vi dig som älskar service och sprider härlig energi! 

Du ansvarar för att ge alla som besöker oss en kundupplevelse i världsklass, såväl i det personliga mötet som i totalupplevelsen av våra lokaler. I kombination med att ta hand om företagen i Huben och kunder skapar du en hög trivselfaktor på kontoret, ansvarar för våra konferenslokaler, personalutrymmen samt förbereder för möten och events. I arbetsuppgifterna ingår även ansvar för leverantörskontakter, telefoni, viss IT hantering, fakturahantering, nycklar och säkerhet.

Som person är du ett socialt geni som sprider energi till din omgivning. Du är proaktiv, initiativrik och trivs med att arbeta självständigt. Självklart älskar du service och förstår att det är de små detaljerna som gör skillnad. Du är inte rädd för att ta i där det behövs, gillar att hålla ordning och att få saker gjorda. Vidare är du administrativ och kommunikativ. Erfarenhet av Marathon eller liknande ekonomisystem är meriterande. 

Vi söker dig som:


• Har erfarenhet från serviceyrke
• Har erfarenhet av enklare administration
• Är kommunikativ, omtänksam och lyhörd
• Är ambitiös, prestigelös, har känsla för detaljer och förmågan att leverera det lilla extra
• Älskar att hålla rent och snyggt, och har ett öga för inredning
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt Microsoft Office

Vi erbjuder dig ett roligt och fartfyllt arbete på ett inspirerande och växande företag. Varmt välkommen med din ansökan!

Start: Enligt överenskommelse.
Placering: Vi sitter i nybyggda lokaler vid Mariatorget.
Anställning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Vi håller intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är onsdag 31 mars. Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.

Läs mer om oss och vårt företag på www.work-shop.com, www.nextgenretailhub.com och följ oss gärna på sociala medier! Facebook och LinkedIn: WorkShop The Retail Agency, Instagram: @workshopretail @nextgenretailhub

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workshop International Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024