OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Westra Wermlands Sparbank är en självständig sparbank med sju fullservicekontor i Arvika, Eda och Årjängs kommuner. Vår kontorstäthet gör det möjligt att erbjuda såväl personlig kontakt som digitala tjänster. Banken har en affärsvolym på ca 20 miljarder SEK och 110 medarbetare. Vår kundnöjdhet ligger i topp bland Sveriges banker enligt Svenskt Kvalitetsindex.
Kundcenter i Arvika söker dig som har eftergymnasial ekonomisk utbildning och helst bankerfarenhet.
Tjänsten innehåller varierande arbetsuppgifter, som kundtjänst, telefonbank, rådgivning kring digitala tjänster, sparande och försäkring samt krediter.
Du kommer att ha mycket kundkontakt på olika sätt och vi ser därför att du är förtroendeingivande, serviceinriktad och har lätt för att skapa och utveckla goda kundrelationer. Vi förväntar oss att du har ett eget driv och ett starkt engagemang i arbetet, att du tar ansvar och att du bidrar till att utveckla banken på bästa sätt.
Vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete med goda möjligheter till kompetensutveckling. Du kommer att arbeta i en bank där vi har roligt på jobbet och gör det "lilla extra" för våra kunder.
Välkommen med din ansökan, personligt brev och CV senast 2 april 2017.
För mer information om Westra Wermlands Sparbank se www.wwsparbank.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Birgitta Arvidsson
0570-84836
Ulrika Ekström
0570-84879