Är du vår nya receptionist på 50%?

Är du vår nya receptionist på 50%?

Arbetsbeskrivning

Vill du vara ansiktet utåt och skapa trivsel på kontor?
Vi söker en strukturerad och positiv receptionist som trivs med att hålla ordning och ge service i världsklass. Om du gillar varierade arbetsuppgifter och att bidra till en välfungerande kontorsmiljö, då kan detta vara jobbet för dig!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för vår kunds räkning en receptionist på 50%. Strax utanför Göteborg sitter vår kund som är ett management- och investeringsbolag inriktat på bygg- och fastighetslösningar.

Vi ser att du är tillgänglig om 50%, helst på förmiddagar för att hjälpa till i receptionen. Dina arbetsuppgifter kan komma att variera utefter verksamhetens behov men primärt kommer du att ansvara för en trevlig kontorsmiljö. Det innebär bland annat att sköta posthantering, inköp av kontorsmaterial, hålla ordning i lokalerna samt vid behov skanna in leverantörsfakturor.

Detta är ett konsultuppdrag via oss på Academic Work, vilket innebär att du blir anställd som konsult för att sedan arbeta ute hos vår kund. Mer om kunden och rollen får du veta i ett nästa steg. Vi ser fram emot din ansökan. Vi arbetar med löpande urval så låter detta som något för dig, tveka inte på att skicka in din ansökan omgående.

Du erbjuds
- Ett trivsamt och välkomnande arbetsklimat
- Flexibilitet att kombinera jobbet med andra åtaganden
- En möjlighet att vara en viktig del av kundens team och bidra till att skapa en inspirerande arbetsmiljö

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ansvara för reception och välkomna besökare
* Hantera inkommande och utgående post
* Skanna och registrera leverantörsfakturor
* Utföra inköp av kontorsmaterial
* Hålla ordning och skapa trivsel i lokaler
* Stötta med enklare administrativa uppgifter vid behov


VI SÖKER DIG SOM
- Är positiv och serviceinriktad samt har tidigare erfarenhet från ett arbete inriktat på service
- Är strukturerad och noggrann i ditt arbete
- Kan arbeta 50%, helst på förmiddagar
- Har goda digitala kunskaper
- Är obehindrad i svenska och engelska då detta krävs i arbetet

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2024
  • Ansök senast: 3 januari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 december 2024

3 december 2024

3 december 2024