OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordica Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans. I företaget finns idag ca 800 medarbetare runt om i landet – från Malmö i söder till Luleå i norr. Nordica Assistans är ett expansivt bolag med stora möjligheter till personlig utveckling.
Receptionist till vårt kontor
Vi söker nu en receptionist till vårt kontor här i Örebro. Tjänsten innefattar administrativa uppgifter på kontoret såsom bland annat posthantering, registrering av in- och utgående ärenden, telefon/mail kontakt med kunder, personal, myndigheter samt våra olika samarbetspartners. Du kommer att ha köksansvar, ha ett övergripande ansvar över inköp till kontoret av olika slag samt vara ett stöd till övriga kollegor på kontoret genom att bland annat hjälpa till med att boka resor/hotell.
Vi söker dej som är en driven person, är kreativ och gärna kommer med idéer för utveckling inom ditt område. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet sedan tidigare av liknande arbetsuppgifter. Det är ett krav att du har B-körkort.
Heltidstjänst: 100%, fast anställning med 6 månaders provanställning
Arbetstid: Dagtid måndag-fredag
Tillträde: Enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag
Sista ansökningsdag: 2020-02-29
Övrigt: B-Körkort är ett krav. Du skall även kunna tala och skriva Svenska obehindrat samt känna dig bekväm att tala Engelska.
INFORMATION OM NORDICA ASSISTANS
Nordica Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans. I företaget finns idag över 800 medarbetare runt om i landet – från Malmö i Skåne till Luleå i Norrbotten. Nordica Assistans är ett expansivt bolag med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Tjänsten är på 100 % och beräknas påbörjas snarast eller enligt överenskommelse, så skicka in ditt CV samt personliga brev så snart som möjligt! Har du frågor om tjänsten? Då är du välkommen att ringa oss på 020-15 20 01.