OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Transcom är Europas mest geografiskt spridda bolag inom outsourcing av Customer Relationship Management (CRM). I hela Europa jobbar ca 13000 kommunikatörer på 33 språk för över 100 klienter i 28 länder på 55 olika service center.
I gengäld för engagemang, hårt arbete och talang erbjuder vi utbildning av hög kvalitet och möjligheter att skapa en karriär i ett kundorienterat företag. Vi värdesätter självständigt tänkande och individuella insatser, men ännu mer, vi uppskattar lagarbete. Transcommänniskan sätter våra kunder och vår verksamhet först, tar ansvar för sina handlingar och bryr sig lika mycket om sina kollegors framgång som för sin egna.Transcom är ett resultatfokuserat företag. Din talang kommer att leda till framgång för både dig, ditt team och vår verksamhet.
Transcoms site i Eskilstuna är belägen i fina, ljusa lokaler centralt i staden. Du kommer att arbeta i ett öppet kontorslandskap tillsammans med ett härligt och ambitiöst gäng som alltid presterar sitt bästa. Vi erbjuder förmåner som friskvårdsbidrag, fri tillgång på frukt och regelbunden feedback. För att skapa bästa möjliga förutsättningar att göra ett bra arbete kommer du att genomgå en gedigen utbildning där du kommer att lära dig produktkunskap men också kundvård, samtalsteknik samt de system vi kommer att arbeta i. Transcom ser positivt på viljan att utvecklas inom organisationen och för rätt person finns det möjlighet att avancera inom företaget.
Vi erbjuder dig ett utmanande arbete där du kommer att hantera ärenden för Tele2:s kunder. Du kommer ta emot ärenden via telefon och mail direkt från kund, du kommer också att ringa ut till kunder vid behov. Du kommer att kommunicera med kund i tal och skrift och ta personligt ägandeskap över kundens ärende, samt vid behov driva ärendet vidare inom organisationen. Du arbetar med kontinuerlig återkoppling till kund under ärendets levnadstid. Vidare arbetar du proaktivt med att rätta till fel eller kontakta kunder som har haft många problem.
Kvalifikationskrav
- Tidigare erfarenhet från serviceyrke med kundkontakt är meriterande
- Du har slutförd gymnasieutbildning
- Är flytande i svenska och bekväm med engelska, i såväl tal som skrift
- Datakunskap: Du är en van dataanvändare, och kan navigera i windowsmiljö, du har grundläggande kunskaper om teknik och internet, samt mobila internettjänster.
- Erfarenhet från kundtjänstarbete/telefonvana är meriterande
Din profil
- Du har en hög social kompetens, är driven och trivs med många kontaktytor.
- Du tar eget ansvar, fattar beslut och skapar resultat i högt tempo.
- Du tar initiativ, är kreativ och nytänkande. Framför allt är du kundfokuserad och lösningsfokuserad.
- Du har lätt för att samarbeta och skapa relationer då arbetet innebär tät kontakt med övriga medarbetare på avdelningen samt andra avdelningar inom organisationen.
- Du känner dig bekväm med försäljning och förstår att det är en viktig del i att skapa nöjda kunder, du drivs av kvalitet och resultat, och av att arbeta mot våra värderingar, passion, excellence och innovation!
Övrig information:
Tjänsten är en provanställning på 75% med möjlighet till tillsvidareanställning efter prövotiden. Schemalagd arbetstid. Helger och kvällar förekommer. Kollektivavtal finns med Unionen.
Sista ansökningsdag är 2015-06-07 med beräknad start 2015-06-22 Urval sker löpande och rekryteringen stängs när vi har hittat rätt kandidater. Därför uppmanar vi dig att ta chansen redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Moa Skoglöf
016-5413067
070-4621983
Unionen Per Johansson
070-46219
Unionen Per Johansson
070-462198
Per Johansson
070-462198
HR Manager Sofia Wunderlich
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 19 83
HR assistent Jens Hultqvist
070-462 19 83
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 51 05
HR Assistent Jens Hultqvist