Arbetsbeskrivning
Om Tellit
Sedan 2016 har Tellit haft sin bas i Karlskrona och vi finns påWorld Trade Center i fräscha och moderna lokaler mitt i stan.
Vi befinner oss i en spännande tillväxtresa ocherbjuder företagskunder våra innovativa lösningar inom mobil och fast kommunikation med vår egenutvecklade växellösning.
Vi bygger vår framgång på långsiktiga relationer och en passion för förstklassig service. Hos oss får du kundservice utan väntetider, helt kundanpassade telefoni- ochväxellösningar med digitala verktyg för full kontroll.
Nu behöver vi stärka uppvårt framgångsrika team på Operations!
Om rollen Som medarbetare på Operations på Tellit ansvarar du för att hantera inkommande ärenden via telefon, e-post och chatt. Du administrerar ärenden i vårt ärendehanteringssystem och driver varje ärende framåt med fokus på kundnöjdhet. I rollen ingår även att hantera utgående samtal.
Dina arbetsuppgifter innebär att:
Hitta rätt lösningar för våra kunder och leverera förstklassig service.
Säkerställa att kunden hålls informerad genom hela processen.
Hantera ärenden med varierande omfattning och svårighetsgrad.
Vi erbjuder dig en grundutbildning för att du ska känna dig trygg i vårt arbetssätt och våra system. Du kommer att ingå i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål som exempelvis svarstid, lösningsgrad och kundnöjdhet.
Vi är ett team som värdesättersamarbete högt och hososs är det viktigt att alla bidrar aktivt i det dagliga arbetet för att vi tillsammans ska nå framgång.
Vem är du?
- Du har en slutfördhögskoleutbildning inomrelevant område,t ex ekonomi, IT.
- Du har dokumenterad erfarenhet av arbeteinom kundservice och tycker omatt kommunicera, hjälpa och serva företagskunder.
- Du är noggrann,flexibel och uppskattar varierande arbetsuppgifter
-Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Du hargoda IT-kunskaper ochhåller dig uppdaterad omny teknik inom området telefoni och datorer. Du är intresserad av att lära dig nytt inom området.
- Du tycker om utveckling,bidrarmed idéer och engagemang samt har en vilja att hitta förbättringar i verksamhet och arbetssätt.
För att trivas i rollen är du lyhörd, uppmärksam ochtillmötesgående i dina kundkontakter.Du är intresserad av atthjälpa tilloch du anstränger dig för att leverera lösningar.Har du dessutom en positiv inställning och drivkraft att växa tillsammans med oss, är du precis den vi letar efter!
Vad vi erbjuder
Hos Tellit får du möjlighet att arbeta i en engagerad och inspirerande arbetsmiljö där vi värnar om våra medarbetare och kunder.
Ansökan
Hos oss är du inte bara en del av ett team – du blir en del av något större.
Låter detta intressant?Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi går igenom ansökningarna löpande.Vi ser fram emot att få veta mer om dig!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?