OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cylinda söker en medarbetare till kundservice som vill vara med om en spännande framgångssaga där kund- och medarbetarfokus är den viktigaste parametern.
Arbetsuppgifter:
I dina arbetsuppgifter ingår det bland annat att:
* Svara på inkommande samtal
* Registrera serviceärenden och hjälpa våra kunder med olika typer av beställningar
* Besvara frågeställningar om leveranser, våra produkter och fakturafrågor
* Reklamationshantering
* Intern support
* Sedvanliga arbetsuppgifter inom kundservice
Våra kundingångar är främst telefon och mail. Du kommer att ägna mycket tid åt att svara på vår inkommande telefonslinga. Vi alternerar med att svara på mail i vårt mailhanteringssystem.
Profil
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning med erfarenhet av kundservice. Du har goda kunskaper i officepaketet och ett intresse samt vana av att arbeta i olika typer av system.
Du är en naturlig lagspelare som även uppskattar att arbeta självständigt. Du har en väldigt god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift. Du drivs av ägandeskap och att driva ärenden hela vägen i mål. För att kunna lösa våra utmaningar och trivas hos oss behöver du vara flexibel, ha en god prioriteringsförmåga samt tycka om att jobba med många bollar i luften. En dag hos oss är sällan den andra lik.
Att alltid sätta kunden i fokus, att vara omtänksam och ha ett genuint intresse för service ser vi som en självklarhet!
Cylindateamet satsar på att ha den bästa kundservicen i branschen – vill du hänga med på den resan? Skicka din ansökan redan idag!
Information om tjänsten lämnas av Maria Tancred, tel 08-92 35 73 eller via e-mail: maria.tancred@cylinda.se
Fackliga kontaktpersoner för Unionen är Annika Wargén 08-92 35 04 och Patrik Bäckström 040-38 51 13