OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du spindeln i nätet och är en stjärna på att arbeta administrativt? Har du erfarenhet av att koordinera bostadsprojekt och vill arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser tillsammans med härliga kollegor och jordnära chefer? Nu söker vi vår nya Ombyggnadssamordnare med start hösten 2020.
Om tjänsten
Vi söker nu en Ombyggnadssamordnare tillsvidare på heltid och med start hösten 2020. Som Ombyggnadssamordnare kommer du ha ansvar för att genomföra och samordna löpande administration kring byggprojekt och ombyggnationer. Du kommer att vara ett stöd åt förvaltningen och projektavdelningen och vara en betydelsefull länk mellan hyresgäster, entreprenörer och projektledarna.
Du kommer koordinera hyresgästernas val och behov vid ombyggnationer. Vidare kommer du ansvara för evakueringar och hålla i dialogen med hyresgästerna. Du kommer också stötta din chef med diverse administrativa arbetsuppgifter.
Tjänsten är placerad på avdelningen Fastighetsutveckling och du rapporterar till Bygg- och Projektchef.
Om dig
Vi ser gärna att du håller en hög servicenivå, är nätverkande och har god förmåga att bygga relationer. Du ska vara administrativt lagd och tycker om att samarbeta och vara ett stöd för dina kollegor. Du ska vara strukturerad, ansvarstagande och du ska gilla att ta eget initiativ.
Formella krav på din bakgrund
- Tidigare erfarenhet inom fastighetsbranschen.
- Minst gymnasial utbildning.
- Erfaren datoranvändare som har goda kunskaper i Officepaketet.
- Innehar B-körkort.
Önskemål och meriterande
- Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete med ombyggnationer och/eller administration.
Tjänsten är på heltid med start hösten 2020. Sista ansökningsdag är 2020-06-05. Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!