OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi vill nu expandera vårt Team i Solna med Svensktalande personer till Zettles kundservice.
Om Klienten och vem vi söker
Zettle erbjuder betallösningar till små samt lite större företag i Norden och nu letar vi efter flera personer till deras svenska kundservice. Vi letar efter dig som tar service på allvar, älskar att interagera med människor via telefon och mail och vill göra någon annans dag lite enklare!
Som person är du förmodligen lugn, mogen och har ett naturligt intresse av att hjälpa andra. Att överträffa våra kunders förväntningar är vårt mål varje dag och vi ser gärna att du brinner för att göra det lilla extra.
Vad erbjuder vi dig?
Som anställd på Teleperformance får du ta del av våra förmåner som friskvårdsbidrag och sociala aktiviteter. Du får ut en fast månadslön samt provision.
Vi erbjuder alltid en provanställning på sex månader som senare kan leda till ett tillsvidareavtal.
I och med rådande situation så finns det möjlighet till arbete hemifrån.
Vad innebär det att arbeta inom kundservice?
I rollen som kundservice medarbetare kommer du att vara behjälplig för iZettle's svenska kunder. Det innebär att erbjuda en högklassig service till kunder över telefon och mejl.
Dina arbetsuppgifter inkluderar att ta emot inkommande samtal samt mail från iZettles kunder. Det kan vara frågor rörande iZettles hemsida, ordrar mm.
Öppetider
Måndag - Fredag: 08.00 - 20.00
Lördag - Söndag: 09.00-18.00
Kvalifikationer
Svenska, flytande
Engelska, väldigt bra
En gymnasieexamen
Tidigare erfarenhet från kundservice/ telefonförsäljning är meriterande
Låter det intressant?
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emilia Vilen Rekryterare
0722250089
Emilia Vilen,Rekryterare
+46 72-2250089
Viveka
Hannah Olsson