OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du växa på en plats där kundservice och ansvarsfull hantering av resurser går hand i hand? Letar du efter en dynamisk arbetsplats där dina insatser verkligen gör skillnad för både kunder och miljön? Då kan detta vara din drömposition!
Vi söker en engagerad kundservicestjärna som vill vara en del av vår kunds kundtjänstteam. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:
• Att bemanna kundtjänsten genom att hantera inkommande samtal och mail.
• Att effektivt boka transporter och hantera kundens behov.
• Att administrera ordrar och ärenden i CRM-systemet.
• Att vara beredd att hjälpa till vid behov med backoffice-funktioner.
Vi letar efter dig som har en positiv attityd, starkt kundfokus och en passion för att göra skillnad. På denna snabbrörliga arbetsplats är det viktigt att du är flexibel och har förmågan att arbeta strukturerat för att möta kundernas behov på ett effektivt sätt.
För att lyckas i rollen behöver du ha: Erfarenhet från BackOffice
Erfarenhet från Fakturering och Faktureringssystem
Erfarenhet av kundtjänst, gärna inom transportbranschen.
Goda kunskaper i datoranvändning och erfarenhet av CRM-system.
Flytande svenska och engelska kunskaper, i tal och skrift.
Bra att veta!
Du kommer i utgångsläget bli anställd som Temp-Team konsult. Som en del av vårt team erbjuds du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som finns där för dig.
Uppdraget skall tillsättas omgående och löper fram till och med augusti med möjlighet till förlängning. Heltid, måndag till fredag kl. 7-16.
Ansök redan idag då urvalet sker löpande och vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. För eventuella frågor, tveka inte att kontakta vår rekryteringsansvariga Elnaz Memarian 0733 98 31 40 elm@temp-team.se
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan!