Är rollen som HR-administratör på Oatly ditt nästa steg i karriären?

Arbetsbeskrivning

Detta är ett uppdrag på ca 6 månader och med stor möjlighet till en förlängning och uppdraget är på heltid med start så snart som möjligt.

Om Rollen

Oatly fortsätter att växa och finner ett utökat behov av stöttning till deras HR-avdelning. Vi söker dig som vill vara en del av en global tillväxtresa, jobba med spännande utmaningar och stötta upp under minst 6 månader med chans till förlängning. I denna roll kommer du att spela en viktig del i att stötta medarbetare och chefer i generella HR-frågor samt administration i Workday . Du kommer att tillhöra ett härligt gäng inom HR-Operations, där ditt närmsta team består utav fyra kollegor som har i ansvar att säkerställa administration och lönefrågor. Oatly har i dag 2000 medarbetare världen över, varav 1000 i Sverige. Oatly arbetar utifrån en hybrid arbetsplatsmodell, vilket efter introduktion även kommer vara aktuellt i denna roll.

The Oatly Way

Oatly är ett företag som bygger på idén om förändring. Vårt uppdrag är att underlätta för människor att äta bättre och leva ett hälsosammare liv, genom att tillgängliggöra havrebaserade och smakfulla produkter för den globala befolkningen och ta hänsyn till att planetens resurser inte använd oansvarigt under processen. På så sätt förbättrar vi även planetens hälsa. Det är därför vi väljer att gå till jobbet varje dag. Med huvudkontor i Malmö och produktion i Sverige, Nederländerna, Asien och USA finns våra produkter tillgängliga i nästan 30 länder i Europa, Nordamerika och Asien.[KB5] 

Om dig

Du tycker om att arbeta i en levande och föränderlig flerdimensionell miljö och uppskattar kombinationen av relationella och administrativa uppgifter. Rollen som HR-administratör ställer krav på att du är noggrann och trivs i att jobba i ett högt tempo.

Du uppnår mål, slutför uppgifter, vidtar åtgärder och levererar resultat med rätt prioritering. Du känner dig bekväm med att arbeta självständigt och individuellt, samtidigt som du vet när du ska involvera andra och be om hjälp.

Du kommunicerar på ett tydligt, jordnära och enkelt sätt och kan ge konstruktiv, öppen och ärlig feedback. Vi ser att du har minst 1–2 års erfarenhet av liknande arbete och har på så sätt skaffat dig grundläggande kunskaper inom arbetsrätt, semesterrätt, lagen om anställning samt övriga frågor inom generell HR. Du har en eftergymnasial utbildning inom HR samt skriver och talar obehindrat på svenska och engelska.

När du blir en av oss

Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.  

Nyfiken på att veta mer?

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Anette Hartlin, Anette.Hartlin@wise.se Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise Professionals
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 24 maj 2022
  • Ansök senast: 24 juni 2022

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


HRBP

HRBP

22 november 2024

HR-partner

HR-partner

22 november 2024

HR Konsult

HR Konsult

21 november 2024

21 november 2024