AR Specialist till Samsung

AR Specialist till Samsung

Arbetsbeskrivning

Vi på SJR söker nu dig som är kundreskontraspecialist till vår kund Samsung. Samsung jobbar i stora flöden och för att trivas hos dem ställer det krav på att du är flytande i svenska och engelska och har en stor trygghet i hela kundreskontraflödet. Uppdraget är start omgående och minst 1 år framåt.

Arbetsuppgifter;
Du kommer i denna roll vara den med ansvar för att kundreskontran utförs på rätt sätt genom att supportera kundens Shared Service Center. Du kommer b.la att jobba med;
- Hantera olika faktureringar av kundfakturor
- Stötta upp internt med månadsbokslut
- Hantering av inkommande betalningar (bankavstämningar).
Du koordinerar även övriga interna avdelningar vilket gör att du kommer ha många kontaktytor.

Vem söker vi;
Vi söker dig som har en lång erfarenhet från kundreskontra i stora flöden och gärna då från börs noterade bolag. Du har bör ha ett systemintresse och har du tidigare jobbat i SAP är det klart meriterande. Då du har många kontaktytor i denna tjänst så det ställer krav på att du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska. Du har även goda kunskaper i Excel och har lätt för att göra en pivottabell.

För att trivas hos Samsung bör du vara driven och lösningsfokuserad. Du har lätt för att kommunicera och förklara på ett tydligt sätt. Du är prestigelös och trivs i en koordinerande roll där det ställs krav på struktur. Du jobbar flexibelt och är en teammänniska som sprider härlig energi omkring dig.

Ansökan;
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-10-15.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2022
  • Ansök senast: 14 oktober 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024