Arabisk- tysktalande teknisk innesäljare till internationellt företag!

Arabisk- tysktalande teknisk innesäljare till internationellt företag!

Arbetsbeskrivning

Om du vill vara delaktig i att bygga upp en ny avdelning med tekniska innesäljare har du hittat rätt tjänst för dig. I denna tjänst kommer du att arbeta med både kortare och längre säljprocesser som är uppdelade inom geografiska områden. Du kommer ha egna kunder som du driver försäljning hos med bas ifrån kontoret och du får möjligheten att utvecklas hos ett redan stort men starkt växande företag.

OM TJÄNSTEN
Kunden arbetar med IT-baserade säkerhetslösningar och är en växande aktör på marknaden. De utökar nu sin säljverksamhet med ett innesäljarteam som kommer att fokusera på små och medelstora företag. Du kommer ansvara för att bygga långsiktiga relationer med fokus på kundnöjdhet, till en början med befintliga kunder men när du blivit varm i kläderna kommer du även att arbeta med egna prospekt. Du får möjlighet att vara med i hela processen tillsammans med kunden och stötta dem i mindre enmansuppdrag till stora, komplexa installationer och lösningar.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ansvara över en stor del av företagets konton och driva tillväxt
* Skapa långsiktiga relationer med nya och befintliga kunder
* Arbeta proaktivt med kunder för att enkelt möta deras behov när det dyker upp
* Se nya lösningar för att hjälpa kunden hitta den bästa lösningen för sitt problem


VI SÖKER DIG SOM
- Har relevant erfarenhet inom försäljning av ex. SAAS/passérlösning/säkerhetsinstallatör(ej larm)
- Har minst en avslutad gymnasieutbildning, helst inom teknik
- Har goda kunskaper i Polska och Engelska i tal och skrift då det kommer att användas i det dagliga arbetet

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Vi ser att du har möjlighet att själv driva ditt arbete framåt och du är inte rädd för att ta upp telefonen och ringa kunden. Du stället hellre en fråga för mycket, och trivs att arbeta tillsammans med andra. Vi ser att du har hög ambition och gärna vill utvecklas och lära dig. Vi kommer att fokusera på följande personliga egenskaper under rekryteringsprocessen:
- Resultatinriktad
- Strukturerad
- Serviceinriktad
- Självgående

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 juli 2024
  • Ansök senast: 23 augusti 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 november 2024

15 november 2024

15 november 2024

15 november 2024