OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cleverex Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Vi arbetar utifrån våra kunders behov och förväntningar.
För att kunna ge fler människor möjligheten till ett bättre liv söker vi på uppdrag av 2u assistans relationsskapande kundansvarig - med stort hjärta för andra människor.
Med ditt engagemang att hitta rätt lösning är du med och påverkar till att kunden får bättre förutsättningar och en bra livskvalitet.
Dina arbetsuppgifter
Som kundansvarig har du daglig kontakt med kunder och assistenter. Du ansvarar för socialdokumentation, tidrapportering, schemaläggning, rekrytering och fungerar som en länk mellan kunder, assistenter och arbetsledare.
Tjänsten innefattar även en del besök hos kunder vilket innebär att det förekommer resor i tjänsten.
Du kommer att arbeta med kunder över hela landet med placeringsort Örebro.
Om dig
För att lyckas i denna roll måste du vara strukturerad, ha ett genuint intresse för andra människor och vara självständig.
Du har erfarenhet av arbetsmiljöfrågor, socialdokumentation, LSS, personalfrågor och har förmåga att fånga kundens behov.
Som person är du självständig, driven och har lätt för att skapa förtroendefulla kontakter.
Du kan planera och strukturerar dina arbetsdagar på egen hand men samtidigt samarbeta med dina kollegor.
Stundvis kan det vara mycket att göra i rollen som kundansvarig, vilket är någonting du motiveras av.
Du är duktig på att knyta kontakter och har ett genuint intresse för människor.
Har du nära till skratt och glimten i ögat så kommer du trivas hos oss!
Kvalifikationer:
Erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål.
Goda kunskaper i arabiska i tal och skrift.
Erfarenheter av tidrapporteringssystemet AiAi är meriterande men inte ett krav
Tidigare erfarenhet som kundansvarig är meriterande
Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.
Övrigt
Vi arbetar kontorstider med möjlighet till flextid. Vi tillämpar individuell lönesättning.
Anställningsvillkor Tjänsten är en Deltid men med möjlighet till heltid.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter.
Är du en person som har rätt erfarenhet, passar in på ovan kriterier bör du söka den här tjänsten!
OBS! Körkort och Arabiska i tal och skrift är ett krav.