OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Harmoniassistans AB erbjuder personlig assistans till brukare i hela landet och arbetar främst med barn och unga. Verksamheten strävar efter att leverera personlig assistans av hög kvalité till våra kunder och skapa trygga arbetsplatser för våra personliga assistenter.
Nu söker vi förstärkning till kontoret och söker en kundansvarig. Vi söker dig som är både svensk- och arabisktalande.
Som kundansvarig samordnar du hur assistansen ska utföras utifrån beslut och kundens önskemål. Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer arbeta ut mot kund såväl som administrativt med schemaläggning, rekrytering av personliga assistenter, uppföljning av beslut och arbetsmiljöfrågor. Du kommer ha kontakt med arbetsledare, personliga assistenter, kunder och myndigheter. Du kommer även ha kontakt med sjukvård, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.
Vi söker dig som är noggrann, lyhörd och kan leverera service och trygghet i ditt arbete.
En stor merit är att du har arabisktalande språkkunskaper i tal såväl som skrift. Erfarenhet av administration och schemaläggning är också meriterat.
Tjänsten är ett vikariat på ett år med stor chans för förläggning.